• Jaah, ik ben dus het hele weekend alleen thuis =) Eindelijk een beetje vrijheid en eens doen wat ik wil, zonder zagende ouders aan mijn hoofd :') Ik heb zo al een paar activiteiten te doen, maar vroeg me eigenlijk af wat ik nog zou kunnen doen. Hebben jullie nog leuwke dingen? ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ben jaloers! O.o Ik mag dit weekend niet in mijn eentje thuisblijven terwijl de rest op vakantie is. Pfft.
    Jij heb echt mazzel :'D Misschien kan je een paar vriendinnen uitnodigen om te logeren en de hele nacht opblijven, films kijken en lol maken ;D?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hopeless schreef:
    Ik ben jaloers! O.o Ik mag dit weekend niet in mijn eentje thuisblijven terwijl de rest op vakantie is. Pfft.
    Jij heb echt mazzel :'D Misschien kan je een paar vriendinnen uitnodigen om te logeren en de hele nacht opblijven, films kijken en lol maken ;D?

    Dat doen we morgenavond al :') En weggaan tot in de ochtend (5à6u) Wordt gewoon zalig ^^ Naja, ik vind het wel fijn dat ze me alleen thuis laten. Vorig jaar was het ook al zo =)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Woow, zálig n.n

    Gelukzak !
    Hou een homeparty ! :)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik zou meteen een feestje houden hier, denk ik. Moest ik echt een hele week hélemaal alleen zijn, zalig gewoon!


    Tanya is de beste.

    Imperd schreef:
    Ik zou meteen een feestje houden hier, denk ik. Moest ik echt een hele week hélemaal alleen zijn, zalig gewoon!

    Ik heb geen zin om dan achteraf te hoeven opkuisen. En ik vertrouw het niet :') Daarom gaan we gewoon op café tot in de vroege uurtjes, blijft hetzelfde voor mij ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Een groot feest houden voor al je vrienden
    PARTY(hoera)


    Crocky : )

    Kon ik da maar, kon ik eindelijk mn boy by me slapen:$


    I want my bloody cheese now!^^

    ik deze avond ook; party


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    ik zou me dood vervelen x'D


    -

    ik loop dan altijd zingend en raar doend door het huis (A)


    You're a star in heaven.