• Voor mensen die de joepie nergens kunnen kopen of mogen kopen.Zet ik hier een paar nieuwtjes uit de Joepie.Ik weet ook niet of ze 100 procent betrouwbaar zijn.

    De beste vriend van Akon is doodgeschoten.
    Amy winehouse krijgt een eige documentaire
    TI komt er goedkoper vanaf in plaats van 366 dagen gevangenis,nog maar: 60
    Avril lavigne zegt tegen iedereen dat haar huwelijk voorbij is en flirt de hele tijd met Brandon Davis.Deryck is het spuugzat.
    Rachel Bilson is bestolen.
    De reclame campagne van Candies was zoon groot succes dat Britney opnieuw het gezicht er van wordt.
    Lady gaga heeft een lief: Speedy
    Ashlee Simpson zou volgens geruchten zwanger zijn van haar tweede kind.Pete wentz is hier niet zo blij mee.
    Pink en Cary hart zijn opnieuw getrouwd
    Zornik brengt dit jaar een nieuwe singel uit.
    Kirsten Steward (uit Twilight) heeft het huwelijksaanzoek van haar lief afgewezen,ze wil niet trouwen voor haar 25ste


    I need you like a heart needs a beat

    Dat tijdschrift maakt meer fouten dan dat er feiten in staan.


    -

    Conspiracy schreef:
    (...)

    Nee hoor (': De nieuwste single van Nitbytes [dat 'project van Koen&Bas] is al even uit, heb ik al op de TV gezien (: Ze gaan weldegelijk dit jaar nog [aan het einde wel te verstaan] een nieuwe single uitbrengen mét Zornik ^^ -is helemaal happy- De eerste groep waar ik écht fan van was was Zornik [al 5 jaar jongeeh 8D]

    ah oké, oeps ik loop wat achter. Maar ik denk dat ik die single dan wel al gehoord heb.. *denkt* En als het van zornik is ben ik ook blij XD

    Selfdestruct schreef:
    Ik hoop dat die laatste waar is, ik vind Robert veeeeel leuker bij Kristen :Y)

    Dat van Kristen klopt volgens mij wel. Ik heb er al eerder wat van gelezen...


    Music is the new sex

    Conspiracy schreef:
    (...)

    Euh jaa, Lady Gaga heeft een vriend? Er zijn foto's van hun enzoo en ze ontkent het zelf ook niet, ik weet niet :}

    In de Joepie staat een foto van hun samen op de foto klef te zitten doen.


    I need you like a heart needs a beat

    Dat van Amy Winehouse heb ik ook op MTV Crispy News of zo gehoord. Kan waar zijn, van de rest weet ik het zo nog even niet.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Zornik ging tog voor een jaar of ik weet niet hoelang stoppen O.o


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    Zornik ging tog voor een jaar of ik weet niet hoelang stoppen O.o

    maar de single komt er blijkbaar pas eind dit jaar, dus tgn dan zijn ze al een jaar gestopt ofzo ^^

    UseSomebody schreef:
    (...)
    maar de single komt er blijkbaar pas eind dit jaar, dus tgn dan zijn ze al een jaar gestopt ofzo ^^

    oh, had dat dan gezegt.
    maar ik bedoel, ik dacht dat zornik echt een jaar niets samen gingen doen, dus ook niet schrijven ofzo. En dat Koen bij een andere groep gaat weet ik wat. Ach, ik zit wrs weer helemaal fout. >.<


    Some people make the world special just by being in it

    Losahs schreef:
    Wedden dat de helft ervan niét waar is? :')
    Wel meer :')


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Alysse schreef:
    (...)
    oh, had dat dan gezegt.
    maar ik bedoel, ik dacht dat zornik echt een jaar niets samen gingen doen, dus ook niet schrijven ofzo. En dat Koen bij een andere groep gaat weet ik wat. Ach, ik zit wrs weer helemaal fout. >.<
    neenee, je zit niet fout. Koen & Bas hebben naast zornik ook nog een andere groep opgericht.. ^^

    Mensen, ik zou de helft ervan niet geloven.
    Ik heb de joepie een tijdje gekocht en in elke Joepie stond wel een grove fout die langs geen kanten klopte.


    Let the Night embrace you

    UseSomebody schreef:
    (...)neenee, je zit niet fout. Koen & Bas hebben naast zornik ook nog een andere groep opgericht.. ^^

    Damn, ik ben slim.
    Hah, nee. Dankjeeeeee. :Y)


    Some people make the world special just by being in it