• Voor mensen die de joepie nergens kunnen kopen of mogen kopen.Zet ik hier een paar nieuwtjes uit de Joepie.Ik weet ook niet of ze 100 procent betrouwbaar zijn.

    De beste vriend van Akon is doodgeschoten.
    Amy winehouse krijgt een eige documentaire
    TI komt er goedkoper vanaf in plaats van 366 dagen gevangenis,nog maar: 60
    Avril lavigne zegt tegen iedereen dat haar huwelijk voorbij is en flirt de hele tijd met Brandon Davis.Deryck is het spuugzat.
    Rachel Bilson is bestolen.
    De reclame campagne van Candies was zoon groot succes dat Britney opnieuw het gezicht er van wordt.
    Lady gaga heeft een lief: Speedy
    Ashlee Simpson zou volgens geruchten zwanger zijn van haar tweede kind.Pete wentz is hier niet zo blij mee.
    Pink en Cary hart zijn opnieuw getrouwd
    Zornik brengt dit jaar een nieuwe singel uit.
    Kirsten Steward (uit Twilight) heeft het huwelijksaanzoek van haar lief afgewezen,ze wil niet trouwen voor haar 25ste


    I need you like a heart needs a beat

    JOEPIE IS EEN BLUNDER BEGAAN buhahah ik lachte me kinda doooood.

    Moet ik dat allemaal geloven?


    Got up on the wrong side of life today

    Wedden dat de helft ervan niét waar is? :')


    All was well.

    Conspiracy schreef:
    JOEPIE IS EEN BLUNDER BEGAAN buhahah ik lachte me kinda doooood.



    Wélke blunder? O.O


    All was well.

    Joepie is kud.
    Als je weet, hoeveel van dat tijschrift wel niet FOUT is. Zelfs in hun artikelen.. Stelletje scheve pikkies


    The economy is suffering, let it DIE!

    Mensen djeeeez, ze plaatst hier alleen maar de nieuwtjes, zet er dan gewoon niets als je iets hebt van: Joepie liegt toch altijd, ze doen niets anders dan liegen dus ik geloof hun niet. Dan klik je toch gewoon niet op dit topic?

    Losahs schreef:
    (...)


    Wélke blunder? O.O


    Ze zeide: Nick, Joe en Jonas Jonas van de Jonas Brothers (lol)

    Die tweede geloof ik niet, die derde al helemaal niet [vanmorgen in de krant/sterreneditie vd krant gelezen], vierde ook niet helemaal, wiethefuck is nummer vijf?, die zesde zou kunnen?, Haha, Lady GaGa en een vriend... dat wilde ze toch niet?, Ashlee Simpson was... onee. dat was Nicole Richie x:, Euhm, geloof ik niet echt [v Pink & Cary], Ik heb geen idee wie Zornik fozo is dus het zou wel kunnen [": en die laatste... zou ook misschien kunnen?


    Underdog, just look at the mess you made.

    Joepie is hier niet te koop...


    Als je maar een ananas hebt..

    AstridvsHero schreef:
    Die tweede geloof ik niet, die derde al helemaal niet [vanmorgen in de krant/sterreneditie vd krant gelezen], vierde ook niet helemaal, wiethefuck is nummer vijf?, die zesde zou kunnen?, Haha, Lady GaGa en een vriend... dat wilde ze toch niet?, Ashlee Simpson was... onee. dat was Nicole Richie x:, Euhm, geloof ik niet echt [v Pink & Cary], Ik heb geen idee wie Zornik fozo is dus het zou wel kunnen [": en die laatste... zou ook misschien kunnen?


    Euh jaa, Lady Gaga heeft een vriend? Er zijn foto's van hun enzoo en ze ontkent het zelf ook niet, ik weet niet :}

    Ik hoop dat die laatste waar is, ik vind Robert veeeeel leuker bij Kristen :Y)


    -

    AstridvsHero schreef:
    Haha, Lady GaGa en een vriend... dat wilde ze toch niet?, Euhm, geloof ik niet echt [v Pink & Cary], Ik heb geen idee wie Zornik fozo is dus het zou wel kunnen [": en die laatste... zou ook misschien kunnen?

    1) Toch is het zo, het is een interview dat ze zelf hebben afgenomen met haar, en daarin vertelt ze over haar nieuw lief + er zijn foto's waar ze kussen/hand vasthouden.
    2)Pink En Cary zijn wel degelijk weer bij elkaar en ze gingen hun trouwgeloftes hernieuwen , heeft ze zelf gezegd in een interview bij Ellen Degeneres (Amerikaanse talkshow)
    3) Zornik is een Belgische groep ^^

    (: Dat van Zornik is pas goej nieuws (:


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    BrokenDreams schreef:
    (: Dat van Zornik is pas goej nieuws (:

    vind ik ook:Y) maar het is niet met zornik dat die nieuwe single er komt maar met Koen Buyse zijn nieuw "project", een nieuwe groep, dat hij heeft opgestart met de bassist van Zornik, allé dat dacht ik toch..

    UseSomebody schreef:
    (...)
    vind ik ook:Y) maar het is niet met zornik dat die nieuwe single er komt maar met Koen Buyse zijn nieuw "project", een nieuwe groep, dat hij heeft opgestart met de bassist van Zornik, allé dat dacht ik toch..


    Nee hoor (': De nieuwste single van Nitbytes [dat 'project van Koen&Bas] is al even uit, heb ik al op de TV gezien (: Ze gaan weldegelijk dit jaar nog [aan het einde wel te verstaan] een nieuwe single uitbrengen mét Zornik ^^ -is helemaal happy- De eerste groep waar ik écht fan van was was Zornik [al 5 jaar jongeeh 8D]