• Voor het o zo leuke (sarcasme druipt eraf.) vak esthetica moesten we twee kunstwerken beschrijven.
    Ik zo slim geweest om het reichstag te Berlijn en het Wawel te Krakau te bespreken.
    Géén goed idee dus =='.
    Kan ik één van die twee voorstellen voor héél de klas. Sowieso mijn voorkeur gaat naar het Wawel uit, maar ik, die lekker niet slim is geweest, bedacht me net dat mijn hele ding dat ik had afgegeven (en waarvoor ik 70% had) niet echt helemaal klopt en komt er nog eens bij dat mijn Pools niet echt goed is dus die woordjes en mijn wordt presentatie een ramp =='.

    Iemand die toevallig bij het Wawel is geweest en er zich ook maar iets van herinnert?
    (Nee google is geen optie, heb ik al helemaal uitgespit, meeste is gewoon Engels en dat heb ik uren zitten vertalen.)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Google translate x'D


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Nope maar wel de reichstag.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Rickjuh schreef:
    Google translate x'D

    Nou nee hoor! Ik heb die sites al mooi zelf vertaald phoe. Ik vertaal nog steeds beter dan google hoor :'D. Maar goed, mijn presentatie wordt een ramp o.o
    Daarom bestaan er dus bibs!ö
    -lichtje begint te branden- Ik kan morgen nog naar de bib! ^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Mijn mama is Pools, kan wel vragen wat het is.
    Het kasteel waar een koning vroeger heeft gewoond. Er staat een draak ofzo voor die vuur spuugt ^^
    Kan wel uitgebreider zeggen enzo.. Maar heb nu geen zin om te typen, als je meer moet weten PB me, want ik kan een láng verhaal voor je krijgen x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Deliverance schreef:
    Mijn mama is Pools, kan wel vragen wat het is.
    Het kasteel waar een koning vroeger heeft gewoond. Er staat een draak ofzo voor die vuur spuugt ^^
    Kan wel uitgebreider zeggen enzo.. Maar heb nu geen zin om te typen, als je meer moet weten PB me, want ik kan een láng verhaal voor je krijgen x'D

    Jaa dat! ^^ Was leuk om te zien, om de zoveel minuten spuuwde die vuur :'D. En al die kindjes er maar naar zitten zien (including me x'D).


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Nee, niet geweest. Mijn vader heeft een keer een beeldje voor me meegenomen uit Krakau, maar verder heb ik niks met Krakau ><


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Jaa dat! ^^ Was leuk om te zien, om de zoveel minuten spuuwde die vuur :'D. En al die kindjes er maar naar zitten zien (including me x'D).

    Ja, ben er wel een tijdje geleden heen gegaan :P
    Maar dat weet ik nog, want ik ben bang voor vuur en mijn vader wilde per sé dat ik met dat enge ding op de foto ging =.=''


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nee, spijt me. Ik had je graag willen helpen.


    Tanya is de beste.