• Ik vraag me dus af wie dat nog meer niet kan.Ik word er namelijk ontzettend zenuwachtig van, ik kan dat dus echt niet. In de 2de heb ik het eens geprobeerd met een briefje die ik op mijn stoel plakte en erop ben gaan zitten. maar toen werd ik gepakt. 'Ja wil je even opstaan.' Je kan aan mij gewoon zien dat ik spiek, ik denk dat ik daar een te eerlijk persoon voor ben [A].

    Maar oke jullie?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Oww makkelijk.. x']
    er is eigenlijk geen proefwerk waar ik niet spiek :X
    Best erg.. x']


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Vroeger deed ik het wel eens afkijken bij iemand anders, maar ik ben gewoon te bang om gesnapt te worden :$


    You're a star in heaven.

    Apfoe, ik schrijf op mijn hand, op de tafel( met potlood O_O), heb briefjes in mijn etui zitten en ik schrijf zelfs met potlood op de achterkant van mijn rekenmachine. =] En ik en die naast mij overleggen wel eens tijdens een toets.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Devotion schreef:
    Apfoe, ik schrijf op mijn hand, op de tafel( met potlood O_O), heb briefjes in mijn etui zitten en ik schrijf zelfs met potlood op de achterkant van mijn rekenmachine. =]


    haha ik had eens een half blad op mijn bank geschreven :Y)
    en ook eenmaal 5 definities van wiskunde, maar dat was vroeger


    You're a star in heaven.

    xNEE schreef:
    Ligt aan het vak en de leraar n.n


    It's not the same without you.

    oh, dat lukt me meestal wel hoor... Bij Latijn zit ik gewoon achterstevoren op m'n stoel en hij heeft het niet door(yeah)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    ik kan het niet >.< maar een meisje hier naast me heeft een tip voor je xD: schrijf het op een zakdoekje als de juf komt aanlopen snuit je er echt in..dan durft ze er niet in te kijken xd


    Voorkom een kater, blijf dronken.

    Bij sommige leraren is dat écht gemakkelijk, bij sommige leraren moet je beter oppassen. Ik probeer goed te leren, maar zo niet.. Met wiskunde maken mijn bf en ik zowiezo altijd het proefwerk met zijn 2en. :'D Maar bij die gast kan je ook gewoon overleggen, het is echt een teringherrie.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik heb één keer aantekeningen van wiskunde op een mini papiertje geschreven en dat in het hoesje van mijn rekenmachine geplakt. :Y)
    Dat is een aanrader hoor ;'D
    Maar het ligt ook aan de leraar - die van mij is dom -


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Als je een rekenmachine met zo'n schuifding hebt is het trouwens heel makkelijk: Schrijf het daarin. Desnoods met potlood. Dan moet je beter kijken, maar het valt nouwelijks op.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Soms doe ik het bij mijn buur. En ik heb geen andere trucjes :') Er zijn er bij ons die het op hun stiftjes schrijven, ijzeren latjes, rekenmachines en week ik wat nog allemaal. Maar ik ben bang om gepakt te worden ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik overleg vaak met degene die naast mij zit ^.^
    maar da hangt van de les en leerkracht,want bij sommigen gaat dat echt niet >.<'

    x


    everybody needs a song.

    Hmm met wiskunde kunnen we gewoon heel zacht overleggen, laatst ook XD


    I build a house for your bones!

    Ik probeer het gewoon niet omdat ik wéét dat ik gepakt zal worden. kan ik er aan doen dat ik te eerlijk ben? (A)


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Ik kan het wel hoor. Het is veel makkelijker, dan moet je niet zoveel leren. :'D


    None but ourselves can free our minds.