• sorry voor de dubbele topic ging ff mis..

    Laat je een tattoo zetten dan mag je toch aannemen dat je goed over zon ding nadenkt. Toch zijn er steeds meer mensen die achteraf dan een spelfout in hun tattoo ontdekken.:8

    Nu heeft Hayden Panettiere dus een tattoo laten zetten met een Italiaans tekst maar in plaats van Vivere senza rimpianti, wat leven zonder spijt betekent, staat er nu rimipianti met een extra i!

    Ongeletterdheid bij sterren, de Nieuwe Mode?

    De Tattoo van Hayden

    omg hoe dom XD


    I believe i can <3

    Heeft Jonathan Legear ook, op zen arm staat Vini vidi vici. En het moet Veni vidi vici zijn (:. Zijn vriendin heeft nog meer spelfouten ontdekt in zijn tattoo's xd


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Dat is ehm, op z'n zachtst gezegt nogal shit.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    'k vind wel dat het de fout is van de tattoeerder eigenlijk.
    Oké goed, iedereen maakt eens een foutje, maar toch, als zoiets je beroep is.
    Als de persoon in kwestie nu zelf het foute heeft gezegd ofzo, dan is het zijn schuld, vind ik dan weer, niet.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    das klote :P


    R.I.P. Michael Jackson ,, King Of Pop !!

    dat check je ook niet ff van te voren.. :8


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    zoiets check je toch een extra keer na voordat je het er op laat zetten. wat een afgang


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Dat is haar eigen fout, I guess?
    Want je maakt zelf altijd een schets voor je de tattoo laat zetten, en na dat gaan ze met een soort van inkt op je huid 'tekenen'. De tattoeëerder laat hem eerst aan je zien, en gaat dan pas écht aan de slag.
    Ik vind nou niet bepaald dat dat meteen de fout is van de tattoeëerder. Een tattoo is geheel je eigen risico.


    ok

    Dan kunnen ze toch ook het zelf op een papiertje schrijven,dan weten ze zeker dat er geen spelfouten in zitten
    -_-'
    (Best wel klote,zo iets gun je niemand)


    Time changes, best friends can become strangers...

    kzou da dus fuckingerg vinden als ik zo'n tatoo zou hebbn o_O like leuk zit je daar met een spelfout op je lichaam voor de rest van je levn x)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Britney Spears heeft ook een fout in haar tattoo, nu staat er GEK terwijl der iets anders moest staan , ik weet niet meer wat :)
    maar veel sterren hebben nu fouten in hun tattoo, gewoon omdat ze het in een andere taal laten schrijven en bij iemand laten tattoëeren die die taal waarschijnlijk niet eens deftig kan, zoals dat Latijn en of Chinees op zoveel mensen hun lichaam. En ze denken er meestal niet eens goed over na. En dan gebeuren er van die domme dingen. Tja het is hun eigen fout :). Dat is mijn mening en ik weet sommige gaan hier niet mee akkoord, maarja...
    .

    HAHAHA!!xD Dat is echt zo mega dom! Dan ben je écht niet slim! Ik denk dat ze da gewoon expres doen hoor, die mensen zijn ech niet dom die kunnen da ook zelf wel bedenken als het wel fout was geweest, Maar ik vind het grappig xD


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    That's not Fun >.<
    Dat is wel errug en het weglaten kost wel wat geld


    ..I live by The Number '665',Next to The Devil..

    Inderdaad, best kut.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.