• Homg :'D
    Ik wil dus een hele switch maaar ik weet niet hoe ik eran moet gaan beginnen.
    Duuuus heb ik jullie deskundige hulp nodig. Zouden jullie me hierbij even willen helpen ?
    Ik wil
    -Een nieuwe kapsel
    -Kleren die op iets trekken [broeken [liefst geen skinnys ofszeu , t-shirts,...]
    -En schoenen :'D
    Maakt niet uit wat je hier geeft, liefst met link of zo, maar ik wil gewoon iets nieuws uitproberen ^^

    Lovejoy schreef:
    Schoenen : All-stars kunnen altijd, nikes ook. Pumps moet je niet aan beginnen, krijg je spijt van.


    Pumps kunnen altijd. Je moet alleen zorgen dat ze lekker zitten. en dat je erop leert lopen. Gewoon met laag beginnen en niet meteen een naaldhak en dan langzaam opbouwen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik wil ook eigenlijk een switch. Maar heb geen idee hoe eraan te beginnen :') Eigenlijk wil ik ander kapsel en méér kleren ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    -Kapsels: Neem een rechte pony en een boblijn zoiets als lady gaga heeft zonder haar extensions. Of een schuine pony die ook recht kan met boblijn of laat het lang met een pony.
    -Kleding: Tsjaa, ik kan het niet helpen maar ik zeg toch skinnies zo blijven hip neem een neutrale kleur. De leggings zijn ook weer helemaal terug neem een zwarte legging en doe er een leuk shirt boven die niet iets boven je knieën is. Leggins in velle kleuren zijn hip neem een roze met een groen half lang shirt en een klein dun roze riempje erover. Je kan ze combineren met beenwarmers. Maar niet too mutch sieraden want dat is echt lelijk!
    -Shoes: All-stars kunnen altijd, ballerina's zijn ook leuk en de schoenen van het merk DC zeker van de ballerina's en all-stars zou ik het bij wit/zwart/grijs houden en de DC schoenen zo gek mogelijk.
    -Make-up: Mascara, foundation, wat poeder en een licht lipglosje maken het wel af. Niet too mutch dus en ook niet te weinig ;)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    pigheaded schreef:
    (...)

    Pumps kunnen altijd. Je moet alleen zorgen dat ze lekker zitten. en dat je erop leert lopen. Gewoon met laag beginnen en niet meteen een naaldhak en dan langzaam opbouwen.

    Op leren lopen, dat is heel belangrijk! Tegenwoordig zie ik op school zo van die meisjes heel mislukt op hoge hakken lopen. Lachwekkend om te zien, maar volgens mij wil je dat zelf liever niet.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    De foto van het haar.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Op leren lopen, dat is heel belangrijk! Tegenwoordig zie ik op school zo van die meisjes heel mislukt op hoge hakken lopen. Lachwekkend om te zien, maar volgens mij wil je dat zelf liever niet.


    muhhaha bij ons zit er zo'n tweedejaars en ze loopt ook echt op naaldhakken maar ze is eenkeer plat op dr mond gegaan buhaha x)