-Kapsels: Neem een rechte pony en een boblijn zoiets als lady gaga heeft zonder haar extensions. Of een schuine pony die ook recht kan met boblijn of laat het lang met een pony.
-Kleding: Tsjaa, ik kan het niet helpen maar ik zeg toch skinnies zo blijven hip neem een neutrale kleur. De leggings zijn ook weer helemaal terug neem een zwarte legging en doe er een leuk shirt boven die niet iets boven je knieën is. Leggins in velle kleuren zijn hip neem een roze met een groen half lang shirt en een klein dun roze riempje erover. Je kan ze combineren met beenwarmers. Maar niet too mutch sieraden want dat is echt lelijk!
-Shoes: All-stars kunnen altijd, ballerina's zijn ook leuk en de schoenen van het merk DC zeker van de ballerina's en all-stars zou ik het bij wit/zwart/grijs houden en de DC schoenen zo gek mogelijk.
-Make-up: Mascara, foundation, wat poeder en een licht lipglosje maken het wel af. Niet too mutch dus en ook niet te weinig
Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.