• Dan heb je zoveel vrienden die allemaal zeggen dat ze er voor je zijn. Maar wanneer dat je dan echt iemand nodig hebt wanneer je het moeilijk hebt,dat je iemand nodig hebt. Dat er gewoon echt niemand is die er voor je klaar staat. Of dan komen ze altijd met hun problemen naar jouw,terwijl je er zelf genoeg hebt. En wanneer je zegt dat je hoofd er niet naar staat dat ze dan tegen je beginnen; ''Denk is niet alleen aan je eigen en wees niet zo'n trut''! Terwijl dat er alleen dan maar gepraat word over haar probleem,en je nooit de kans hebt jouw hart is te luchten.
    [/Bleih,ok sorry,dat moest er effe uit,maar ben ik echt hier de enigste die dat probleem heeft?]

    Je hebt gelijk, ja.

    kheb precies het zelfde,
    ik vertel nu nooit iemand meer mijn problemen,
    nu maken ze zich zorgen om me.


    Its Now or Never. <3

    Ik hou problemen meestal voor mezelf, ik kan dat niet, naar vriendin toegaan als ik het moeilijk heb. Dan praat ik maar met 2 vriendinnen die er écht voor me zijn.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    je bent niet de enige met dat probleem,ik ook.:S


    I love you,but you don't love me!

    Ik vind dat altijd niet echt goede vrienden.
    Mijn vrienden luisteren gewoon naar me, ookal is het eigenlijk heel onbenullig.
    En ik luister ook naar hen als ze dat nodig hebben, je bent toch geen echte vriendin als je iets wat ze dawrs zit negeert, vind ik persoonlijk.


    Mew <3

    ik ehb niet egt Goede vriende,
    ik vertrouw niemand meer echt de laatste tyd -.-


    Its Now or Never. <3

    Komt mij heel bekend voor ==' *leeft met je mee (:*


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Mijn 'beste' vriendin staat néver voor me klaar. Dan zucht ze en zegt ze: 'Maakt er nu is niet zo'n tamtam van.' *zucht, arrogant kijkje* Ik leef met je mee en ik begrijp je vólledig want ik sta áltijd voor mij klaar en dan kraag ik dat van hierboven


    Only losers can act the way you do

    Dat doet pijn =].


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Én dan vertrouw ik eindelijk een jongen gaat hij alles overdreven vertellen en zeggen dat ik heb gezegd dat mijn beste vriendin een achterbakse slet is terwijl ik dat nóóit gezegd heb, ik vertrouw niemand meer alleen iemand van een jaar jonger van de muziekschool waar ik zit die ook op mijn school zit.


    Only losers can act the way you do