• Dan heb je zoveel vrienden die allemaal zeggen dat ze er voor je zijn. Maar wanneer dat je dan echt iemand nodig hebt wanneer je het moeilijk hebt,dat je iemand nodig hebt. Dat er gewoon echt niemand is die er voor je klaar staat. Of dan komen ze altijd met hun problemen naar jouw,terwijl je er zelf genoeg hebt. En wanneer je zegt dat je hoofd er niet naar staat dat ze dan tegen je beginnen; ''Denk is niet alleen aan je eigen en wees niet zo'n trut''! Terwijl dat er alleen dan maar gepraat word over haar probleem,en je nooit de kans hebt jouw hart is te luchten.
    [/Bleih,ok sorry,dat moest er effe uit,maar ben ik echt hier de enigste die dat probleem heeft?]

    Nou, gelijk heb je.
    Dat heb ik nou ook meestal :3


    Protège moi de mes désirs.

    Je zult vast niet de enige zijn, alleen bij mij is het 't geval dat ik nooit het (zware) problemen naar vrienden toega.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat hoor je ook vaak. o.o


    blame the bully.

    klinkt me bekend in de oren
    is echt kut voor je


    You're a star in heaven.

    neeh, ik heb dat niet echt. ze helpen me meestal wel. maar als vrienden zijnde zou je elkaars geheimen aan moeten horen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xLoveIsDeadx schreef:
    neeh, ik heb dat niet echt. ze helpen me meestal wel. maar als vrienden zijnde zou je elkaars geheimen aan moeten horen.

    Bij mij is het dan meestal als ik dan is iets vertel waar ik mee zit ofwel gaat het van: "aah oke dan,maar ik heb echt een probleem.." of "Ik ken dat maar ik voel me nu ..." ahg ja -_-'

    Lieverd, zoals jij het vertelt sta je blijkbaar zelf ook niet voor ze klaar. 'Of dan komen ze altijd met hun problemen naar jouw,terwijl je er zelf genoeg hebt' Niet alleen jij hebt problemen, zij ook. En als jij niet voor hun klaar staat, dan zij ook niet voor jou.

    Sorry, that I had to be a bit mean.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ahhww :(

    Devotion schreef:
    Lieverd, zoals jij het vertelt sta je blijkbaar zelf ook niet voor ze klaar. 'Of dan komen ze altijd met hun problemen naar jouw,terwijl je er zelf genoeg hebt' Niet alleen jij hebt problemen, zij ook. En als jij niet voor hun klaar staat, dan zij ook niet voor jou.

    Sorry, that I had to be a bit mean.

    Dat is het juist. Ik sta altijd voor hun klaar,en daar overdrijf ik niet mee. Iemand heeft me is midden in de nacht huilend gebeld,en ik kon even goed opleggen maar dat heb ik niet gedaan. En dan als ze naar me toe komen,terwijl ik zelf genoeg problemen heb. Schuif ik ze altijd aan de kant,of zet ik ze gewoon vast,om hun te kunnen helpen. En sorry dat ik zo reageer,maar ik kan er gewoon niet tegen dat mensen tegen me zeggen dat ik er blijkbaar niet genoeg klaar sta voor hun terwijl het wel zo is. Dat ik 3 uur onderweg ben naar een vriendin om haar te troosten. But sowat,ik voel me vandaag gewoon snel aangevallen.

    Ja, dat heb ik ook ja. [:

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Dat is het juist. Ik sta altijd voor hun klaar,en daar overdrijf ik niet mee. Iemand heeft me is midden in de nacht huilend gebeld,en ik kon even goed opleggen maar dat heb ik niet gedaan. En dan als ze naar me toe komen,terwijl ik zelf genoeg problemen heb. Schuif ik ze altijd aan de kant,of zet ik ze gewoon vast,om hun te kunnen helpen. En sorry dat ik zo reageer,maar ik kan er gewoon niet tegen dat mensen tegen me zeggen dat ik er blijkbaar niet genoeg klaar sta voor hun terwijl het wel zo is. Dat ik 3 uur onderweg ben naar een vriendin om haar te troosten. But sowat,ik voel me vandaag gewoon snel aangevallen.

    Lieverd, dat moet je ze zeggen. Óf je moet de volgende keer gewoon mean zijn als ze naar je toekomen met een probleem, en ze vertellen dat zij nooit voor je klaarstaan, maar jij wel voor hun. En dat ze het maar lekker zelf uitzoeken.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Devotion schreef:
    (...)
    Lieverd, dat moet je ze zeggen. Óf je moet de volgende keer gewoon mean zijn als ze naar je toekomen met een probleem, en ze vertellen dat zij nooit voor je klaarstaan, maar jij wel voor hun. En dat ze het maar lekker zelf uitzoeken.

    Maar dan voel ik me nog al slecht omdat ik hun "laat staan". Want ik geef meer om mijn vriendinnen dan om mijn eigen,ook al klinkt dat raar. En sorry voor mijn botte reactie daarjuist misschien. Maar dat komt gewoon door deze rotte dag (:'

    Devotion schreef:
    (...)
    Lieverd, dat moet je ze zeggen. Óf je moet de volgende keer gewoon mean zijn als ze naar je toekomen met een probleem, en ze vertellen dat zij nooit voor je klaarstaan, maar jij wel voor hun. En dat ze het maar lekker zelf uitzoeken.

    Serieus, dat doe je niet. Je wilt je vriendinnen niet kwijt raken om dát. Dus doe je het weer, en dus voel je, je schuldig. Kutter dan ooit te voren.
    Joyce, I get your point.

    Heb ik Oowk Hoor :]


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    Dat heb ik niet.
    Ik heb niet machtig veel vriendinnen, maar degeen die ik heb daar kan ik àlles aan kwijt..

    Maar dat is wel kut voor je


    Don't let 'em say you ain't beautiful.