• Ik was net opweg naar school, met de bus. Rijd de bus best hard de bocht door en kon die ineens niet meer remmen o,O. De chauffeuze remde maar de wielen blokeerde waardoor de bus 8 meter verder slipte op de weg. En een stilstaande lege auto ramde.
    Ik zag dat allemaal aankomen, waardoor ik me schrap ging zetten. Met als gevolgd dat mijn nek en mijn rug een flinke klap gehad hebben.
    De auto waar we op inramde was helemaal vernield. De ruit van de achterklep lag eruit, helemaal over de weg. En de ramen bij de achterbank waren ook helemaal kapot. En de auto was van achter helemaal ingedeukt.
    En iedereen had zoiets van ´ja das klote.´ Dus gingen ze aan de buschauffeuze vragen of er nog een andere bus kwam en die zij dat ze maar bij de volgende halte moesten wachten. Onder het mom van ´anders ben ik nog later in de stad´
    Ik ben me helemaal kapot geschrokken, omdat het veel erger zou kunnen afgelopen. Niemand van die associale kloten vraagt of de rest in de bus wel oké is en ze lopen allemaal naar buiten. Toen ik ook naar buiten liep en vroeg hoe het met de chauffeuze ging, moest ze gewoon haar best doen niet te gaan huilen omdat ze zich helemaal kapot geschrokken was. Dat vond ik zo erg om te zien. En zoals altijd kom ik er weer bij uit wat voor associale beesten mensen eigenlijk zijn x,X. Denken altijd alleen maar aan zich zelf. (De meeste dan)

    Sorry ik moest dit even kwijt, want ik ben echt heel erg geschrokken o,O


    Wie du mir, so ich dir.

    Whoa, lijkt me vrij logisch dat je je dan de tering schrikt. o.o Thank god bestaat er ook mensen als jouw die zich wél bekommeren om anderen. :'D Ben je nu al wat van de schrik bekomen? (flower)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Jezus o.O

    Sterkte met je rug enzo. Gaat het nu weer een beetje?
    And yeah, mensen zijn egocentrisch

    @ Lies, jawel beetje.
    @ Tara, dankje. Dat komt wel goed. Ik ben eerder heel erg geschrokken denk ik.


    Wie du mir, so ich dir.

    Die mensen wouden alleen maar zo snel mogelijk een bus halen.. >< Vreselijk zulke mensen, maar gelukkig bestaan er ook nog mensen zoals jou (cat). Sterkte met je nek & rug.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jezus, ><
    Dat is lekker zeg >< Ik vind dat ze op z'n minst elkaar wel kunnen vragen of het wel gaat.
    En jij sterkte met je nekje en rugje (krul)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Dat is wel scrhikken ja o.o'
    Heel lullig dat ze gewoon doorliepen.
    Dat heb ik wel vaker. Dan vallen mensen van hun fiets of wat dan ook, merk ik altijd dat ik (bijna) de enige ben die even helpt.
    Mensen zijn echt te lui soms. >=/
    En sterkte met rug en nek!!


    Mew <3

    Wow o.o'
    sterkte met je rug!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik heb ook een keer een ongeluk gehad met de bus, toen kreeg ik allemaal glas over me heen van de ramen en een klein meisje zat helemaal te huilen, die werd dan wel getroost, maar verder vroeg niemand hoe het met de rest ging. de buschauffeur vroeg dat ook niet eens, terwijl het ongeluk zijn schuld was :\ ik was zo boos op die kerel.
    maar sterkte met je rug en nek (flower)


    -

    Damn, ik weet hoe je je voelt. Ik heb een keer een kop-staart botsing gehad en die niet zien aankomen, auto total loss. En degene door wie het kwam bleef gewoon in zijn auto zitten wachten tot de politie klaar was met alle papieren enzo, hij zei niet eens sorry ofzo :S
    sterkte! (flower)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Wow, Kirst. Ben al blij dat er niets ernstiger met jou gebeurd is! o.o


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    aaaaaaaahw.
    vet zielig man ;o
    beterschap met je nekketje en ruggetje btw ;D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Zenk joe, komt wel goed. Tis nu onderhand allemaal wel weer een beetje bezonken :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    OMG ik zou beginnen panikeren! Ik zou ook nogal wat schrikken! Ik hoop dat het al beter gaat met jou en dat je al wat bent bekomen van de schok...

    Ohman, ik zou me ook doodschrikken in jou plaats. Echt waar. Heb ook al een paar keer botsing gehad, echt niet leuk. En inderdaad, mensen zijn soms echt erge wezens. Arme buschauffeur! Ik hoop dat het ook alweer wat beter met jou gaat. <3


    Tanya is de beste.

    Heel veel sterkte, en je hebt gelijk.