• Jullie weten vast wel wie Maddie McCann is, en dat zij waarschijnlijk vermoord is.


    De Portugese politie gaat ervan uit dat Maddie McCann dood is en hoewel er nog steeds tips binnenstromen, doen zij hier niets meer mee. De Britse krant The Daily Mail meldt dat er inmiddels weer vier tips binnen zouden zijn en er enkele nieuwe verdachten zijn aangewezen. Maar alles wordt genegeerd, omdat de Portugese politie de zaak gesloten acht. De ouders van Maddie hebben uit wantrouwen al twee privédetectives ingezet. Maar toen het duo met de pedofiel Raymond Hewlett, een verdachte in de zaak, wilde spreken, werden ze weggestuurd. Gerry en Kate McCann zijn woedend over de passieve houding van de Portugese autoriteiten, die nog steeds in leiding staan van het onderzoek. Belangrijke informatie zou namelijk verloren kunnen gaan door het negeren van tipgevers.


    Wat vinden jullie er van dat die ouders een agent aanklagen omdat diezelfde agent die ouders aanklaagde?
    Ikzelf vind het een beetje een 'welles', 'nietes' gedoe.


    -

    UseSomebody schreef:
    (...)
    ow, had het niet gelezen, sorry. Nja, pff ik vind deze zaak wel heel moeilijk om zo een oordeel ofzo over te geven. We zullen wrsch nooit de waarheid weten.

    Wat ik heb gezegt is gewoon de waarheid.En koop het boek dat weet je ALLES en de waarheid


    I need you like a heart needs a beat

    KirstenSnaps schreef:
    (...) Nou, ik denk zowieso dat als je je eenmaal in leugens verdraait hebt. Dat je zowieso niet meer terug kunt. Maar die moeder spoort zowieso niet helemaal, of dat nu door die zaak komt, of dat ze dat al was, dat weet ik niet. maar dat zie je gewoon aan der ogen. :X
    Nee, da's waar; je kan niet meer terug. En er moet toch al iets mis geweest zijn met die moeder, als ze haar kind heeft kunnen vermoorden. Want er zijn altijd andere oplossingen voor een onhandelbaar(?) kind, maar toch niet vermoorden? -_-

    UseSomebody schreef:
    (...)
    ow, had het niet gelezen, sorry. Nja, pff ik vind deze zaak wel heel moeilijk om zo een oordeel ofzo over te geven. We zullen wrsch nooit de waarheid weten.
    Nee idd denk ik ook niet.


    Wie du mir, so ich dir.

    UseSomebody schreef:
    (...)Nee, da's waar; je kan niet meer terug. En er moet toch al iets mis geweest zijn met die moeder, als ze haar kind heeft kunnen vermoorden. Want er zijn altijd andere oplossingen voor een onhandelbaar(?) kind, maar toch niet vermoorden? -_-

    Die mama en papa zijn huisarts en die mama mag dat beroep niet meer uitoefenen omdat ze depresief is door het gehuil van Maddie en ze zitten bij de bron dus van overdosis.Eigelijk wou ze nog geen eens kinderen,ùmaar in haar familie werd dat geeist.
    Die tweeling word helemaal niet met liefde opgevoed dat is alleen maar schijn.
    Zelfs patieenten kunnen getuigen die met hun kind op doktersbezoek zijn geweest bij de moeder van Maddie.Dat die ontzettend agressief is tegen kinderen als die huilen.


    I need you like a heart needs a beat

    Immortal schreef:
    1. Als de ouders echt de daders waren zou er nooit zoveel comotie om zijn geweest
    2. Ik neem aan dat derek oglive(sorry maar ik geloof in die dingen) al langs was geweest en als maddie dood was had hij haar wel gevoelt.....

    ik denk dat het weer zon dutroe(spel ik het goed?) geval is.


    Dutroux :x


    You're a star in heaven.

    Ik vind het wel erg dat de Portugese politie dan maar zegt dat Madeleine dood is. Dat vind ik niet kunnen. :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    BeatControll schreef:
    (...)
    Die mama en papa zijn huisarts en die mama mag dat beroep niet meer uitoefenen omdat ze depresief is door het gehuil van Maddie en ze zitten bij de bron dus van overdosis.Eigelijk wou ze nog geen eens kinderen,ùmaar in haar familie werd dat geeist.
    Die tweeling word helemaal niet met liefde opgevoed dat is alleen maar schijn.
    Zelfs patieenten kunnen getuigen die met hun kind op doktersbezoek zijn geweest bij de moeder van Maddie.Dat die ontzettend agressief is tegen kinderen als die huilen.

    Ja, oké, maar dan nog vermoord je je bloedeigen kind niet. Je kan zelf de hulp inroepen van iemand om je eventueel te helpen met je kind en de opvoeding er van. Als een kind onhandelbaar wordt, ligt dat trouwens vaak (niet altijd, maar toch dikwijls) aan de opvoeding zelf.

    Ik vind eigenlijk de hele situatie gewoon verschrikkelijk
    stel je nu eens voor, je kind sterft in een ongeluk, dat is heel erg, maar je weet wat er met je kind is gebeurd, die ouders kunnen alleen maar hopen dat het ontvoerd is door één of andere gestoorde vrouw die geen kinderen kon krijgen, ... of het is vermoord, in de prostitutie terecht gekomen, verkracht, ...

    Dat kindje zit vast ergens weggestoken in het hoekje van Mexico ofzo... Haar vind je echt niet terug, hopelijk is alles goed met haar.


    death to the one at the end of the serenade.

    UseSomebody schreef:
    (...)
    Ja, oké, maar dan nog vermoord je je bloedeigen kind niet. Je kan zelf de hulp inroepen van iemand om je eventueel te helpen met je kind en de opvoeding er van. Als een kind onhandelbaar wordt, ligt dat trouwens vaak (niet altijd, maar toch dikwijls) aan de opvoeding zelf.

    Je weet maar nooit, er lopen genoeg geschifte mensen op de wereld. (bv; dat wijf die haar baby vermoorde in de microgolfoven)


    death to the one at the end of the serenade.

    DeadSocks schreef:
    Dat kindje zit vast ergens weggestoken in het hoekje van Mexico ofzo... Haar vind je echt niet terug, hopelijk is alles goed met haar.

    Maddie is in de zee gedumt door haar ouders


    I need you like a heart needs a beat

    Volgens mij is dat kind al 3 jaar dood ofzo. Ik denk dat haar ouders haar hebben vermoord, maar dat klinkt echt onlogisch. Like, wie doet dat nou?
    En dat van die pedo, hoe zou dat dan kunnen. Like, hij was daar alleen maar. Misschien heeft hij er helemaal niets mee te maken, of misschien is dat kind zelf weggeslopen.
    Ik geloof het hele verhaal gewoon niet.


    Underdog, just look at the mess you made.