• Jullie weten vast wel wie Maddie McCann is, en dat zij waarschijnlijk vermoord is.


    De Portugese politie gaat ervan uit dat Maddie McCann dood is en hoewel er nog steeds tips binnenstromen, doen zij hier niets meer mee. De Britse krant The Daily Mail meldt dat er inmiddels weer vier tips binnen zouden zijn en er enkele nieuwe verdachten zijn aangewezen. Maar alles wordt genegeerd, omdat de Portugese politie de zaak gesloten acht. De ouders van Maddie hebben uit wantrouwen al twee privédetectives ingezet. Maar toen het duo met de pedofiel Raymond Hewlett, een verdachte in de zaak, wilde spreken, werden ze weggestuurd. Gerry en Kate McCann zijn woedend over de passieve houding van de Portugese autoriteiten, die nog steeds in leiding staan van het onderzoek. Belangrijke informatie zou namelijk verloren kunnen gaan door het negeren van tipgevers.


    Wat vinden jullie er van dat die ouders een agent aanklagen omdat diezelfde agent die ouders aanklaagde?
    Ikzelf vind het een beetje een 'welles', 'nietes' gedoe.


    -

    Die hele zaak boeit me geen flikker. Ze kunnen dan meteen over alle vermiste kinderen zoveel oproer maken. Alsof zij belangrijker is dan al die andere kinderen.
    En die ouders hebben het gedaan, dat weten we langzamerhand wel =.=. De Portugeese politie weet dat waars ook al of heeft tenminste een vermoeden

    Ik ben het eigenlijk wel met Screwed eens.
    Het heeft geen zin om te zoeken, het kind is al dik 2 jaar vermist en ze is waarschijnlijk allang vermoord. Ze kunnen zich beter gaan richten op dingen waar je nog wél iets aan kunt doen, andere vermiste kinderen bijvoorbeeld. Het is een beetje nutteloos om naar iets te zoeken wat toch geen zin meer heeft.
    Ook vind ik het wel zielig voor die ouders, maar toch is het door hen zo gebeurd. Ik bedoel, wie laat 3 kleine kinderen nu alleen?


    -

    Wel laat me hier even iets over zeggen.
    De ouders zijn de daders.Daar is zovéél bewijs van.Want een ex politie agent die allereerst op de kamer van dat hotel kwam met een lijk geurhond bevestigde dat die hond het bloedspoor volgde tot aan de moeder van Maddie en heeft een email onderschept waarin de moeder schreef:'ze zullen ons nooit aresteren want we hebben ze in de zee gegooid' en waarom? omdat Madie een moeilijk kind was dat heel de dag huilde en die moeer werd zo depresief van Madie dat ze Madie een overdosis slaapmiddelen heeft gegeven en die politie agent is ontslagen omdat hij de juiste info had:'De ouders zijn de daders en de grootouders van Maddie hebben de politie van Portugal en de britse politie omgekocht.En ze moesten ook niet veel van Maddie hebben.Speciaal voor Maddie heeft die ex agent een boek vol met alle bewijzen en details geschreven.En hij wordt nu met de dood bedreigd omdat hij de waarheid weet.
    En die tamtam daar rond,hebben de ouders gewoon uit eigen belang gedaan.Want zo lijkt het alsof zij het niet gedaan hebben en zei de ozo lieve ouders zijn die niet weten wie de dader van Maddie is.


    I need you like a heart needs a beat

    BeatControll schreef:
    Wel laat me hier even iets over zeggen.
    De ouders zijn de daders.Daar is zovéél bewijs van.Want een ex politie agent die allereerst op de kamer van dat hotel kwam met een lijk geurhond bevestigde dat die hond het bloedspoor volgde tot aan de moder van Maddie en heeft een email onderschept waarin de moder schreef:'ze zullen ons nooit aresteren want we hebben ze in de zee gegooid' en waarom? omdat Madie een moeilijk kind was dat heel de dag huilde en die moeer werd zo depresief van Madie dat ze Madie een overdosis slaapmiddelen heeft gegeven en die politie agent is ontslagen omdat hij de juiste info had:'De ouders zijn de daders en de grootouders van Maddie hebben de politie van Portugal en de britse politie omgekocht.En ze moesten ook niet veel van Maddie hebben.Speciaal voor Maddie heeft hij een boek vol met alle bewijzen en details geschreven.En hij wordt nu met de dood bedreigd omdat hij de waarheid weet.
    En die tamtam daar rond,hebben de ouders gewoon uit eigen belang gedaan.Want zo lijkt het alsof zij het niet gedaan hebben en zei de ozo lieve ouders zijn die niet weten wie de dader van Maddie is.


    da wist ik niet ö


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    @Beatcontroll, ja dat had ik ook gehoord. Best wel freaky. Bah mensen die geld als machtspositie gebruiken, ziekelijk.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    @Beatcontroll, ja dat had ik ook gehoord. Best wel freaky. Bah mensen die geld als machtspositie gebruiken, ziekelijk.

    Dan kun je wel zeggen.


    I need you like a heart needs a beat

    BeatControll schreef:
    Wel laat me hier even iets over zeggen.
    De ouders zijn de daders.Daar is zovéél bewijs van.Want een ex politie agent die allereerst op de kamer van dat hotel kwam met een lijk geurhond bevestigde dat die hond het bloedspoor volgde tot aan de moeder van Maddie en heeft een email onderschept waarin de moeder schreef:'ze zullen ons nooit aresteren want we hebben ze in de zee gegooid' en waarom? omdat Madie een moeilijk kind was dat heel de dag huilde en die moeer werd zo depresief van Madie dat ze Madie een overdosis slaapmiddelen heeft gegeven en die politie agent is ontslagen omdat hij de juiste info had:'De ouders zijn de daders en de grootouders van Maddie hebben de politie van Portugal en de britse politie omgekocht.En ze moesten ook niet veel van Maddie hebben.Speciaal voor Maddie heeft die ex agent een boek vol met alle bewijzen en details geschreven.En hij wordt nu met de dood bedreigd omdat hij de waarheid weet.
    En die tamtam daar rond,hebben de ouders gewoon uit eigen belang gedaan.Want zo lijkt het alsof zij het niet gedaan hebben en zei de ozo lieve ouders zijn die niet weten wie de dader van Maddie is.
    Klopt. Er zijn ook tekeningen van degene die dat kind uit huis droeg en die tekeningen lijken erg op haar moeder. Er zijn ook bloedsporen in de auto. En die ouders reageren echt té heftig op alle negatieve publiciteit

    Immortal schreef:
    (...)

    da wist ik niet ö

    Die boek kunt ge nu overal kopen.


    I need you like a heart needs a beat

    Ik verdacht die ouders er al vanaf het begin van.
    Wel verdacht dat de tweeling - wie ze meer aandacht gaven - nog in dat hotel was.


    -

    STEL dat die ouders echt de daders zijn, zouden ze zich er dan niet gewoon bij neerleggen dat de zaak gesloten is? Waarom zouden ze dan een agent aanklagen én blijven verder zoeken, als ze weten dat de politie mogelijk op hun kan uitkomen, want dan zijn ze wel gescrewed natuurlijk. Die mensen zijn gewoon ze dom geweest om hun kinderen alleen achter te laten in een hotelkamer, en oké, ze zijn vaak gaan checken, maar tuurlijk is het altijd de moment dat je er niet bij bent, dat alles gebeurd. Ik blijf het dom vinden dat ze hun 3(!) kinderen alleen hebben achtergelaten. Maar die mensen willen gewoon hun dochtertje terug, of ten minste weten wat er gebeurd is. We zullen waarschijnlijk nooit weten wat er met het meisje is gebeurd, en wat het aandeel van de ouders is in die zaak. Maar ik vrees wel dat Maddie niet meer levend zal trg gevonden worden.. (als ze al trg gevonden wordt)

    UseSomebody schreef:
    STEL dat die ouders echt de daders zijn, zouden ze zich er dan niet gewoon bij neerleggen dat de zaak gesloten is? Waarom zouden ze dan een agent aanklagen én blijven verder zoeken, als ze weten dat de politie mogelijk op hun kan uitkomen, want dan zijn ze wel gescrewed natuurlijk. Die mensen zijn gewoon ze dom geweest om hun kinderen alleen achter te laten in een hotelkamer, en oké, ze zijn vaak gaan checken, maar tuurlijk is het altijd de moment dat je er niet bij bent, dat alles gebeurd. Ik blijf het dom vinden dat ze hun 3(!) kinderen alleen hebben achtergelaten. Maar die mensen willen gewoon hun dochtertje terug, of ten minste weten wat er gebeurd is. We zullen waarschijnlijk nooit weten wat er met het meisje is gebeurd, en wat het aandeel van de ouders is in die zaak. Maar ik vrees wel dat Maddie niet meer levend zal trg gevonden worden.. (als ze al trg gevonden wordt)
    Lees mijn reactie!


    I need you like a heart needs a beat

    Esmaye schreef:
    Ik verdacht die ouders er al vanaf het begin van.
    Wel verdacht dat de tweeling - wie ze meer aandacht gaven - nog in dat hotel was.

    1 kind meenemen valt wel minder op dan er zo ineens 3 uit een hotelkamer te halen..

    UseSomebody schreef:
    STEL dat die ouders echt de daders zijn, zouden ze zich er dan niet gewoon bij neerleggen dat de zaak gesloten is? Waarom zouden ze dan een agent aanklagen én blijven verder zoeken, als ze weten dat de politie mogelijk op hun kan uitkomen, want dan zijn ze wel gescrewed natuurlijk. Die mensen zijn gewoon ze dom geweest om hun kinderen alleen achter te laten in een hotelkamer, en oké, ze zijn vaak gaan checken, maar tuurlijk is het altijd de moment dat je er niet bij bent, dat alles gebeurd. Ik blijf het dom vinden dat ze hun 3(!) kinderen alleen hebben achtergelaten. Maar die mensen willen gewoon hun dochtertje terug, of ten minste weten wat er gebeurd is. We zullen waarschijnlijk nooit weten wat er met het meisje is gebeurd, en wat het aandeel van de ouders is in die zaak. Maar ik vrees wel dat Maddie niet meer levend zal trg gevonden worden.. (als ze al trg gevonden wordt)
    Nou, ik denk zowieso dat als je je eenmaal in leugens verdraait hebt. Dat je zowieso niet meer terug kunt. Maar die moeder spoort zowieso niet helemaal, of dat nu door die zaak komt, of dat ze dat al was, dat weet ik niet. maar dat zie je gewoon aan der ogen. :X


    Wie du mir, so ich dir.

    UseSomebody schreef:
    (...)
    1 kind meenemen valt wel minder op dan er zo ineens 3 uit een hotelkamer te halen..


    Ja, maartoch.. Ik weet het niet. Die ouders zijn mij te verdacht.


    -

    BeatControll schreef:
    (...)Lees mijn reactie!

    ow, had het niet gelezen, sorry. Nja, pff ik vind deze zaak wel heel moeilijk om zo een oordeel ofzo over te geven. We zullen wrsch nooit de waarheid weten.