• Jullie weten vast wel wie Maddie McCann is, en dat zij waarschijnlijk vermoord is.


    De Portugese politie gaat ervan uit dat Maddie McCann dood is en hoewel er nog steeds tips binnenstromen, doen zij hier niets meer mee. De Britse krant The Daily Mail meldt dat er inmiddels weer vier tips binnen zouden zijn en er enkele nieuwe verdachten zijn aangewezen. Maar alles wordt genegeerd, omdat de Portugese politie de zaak gesloten acht. De ouders van Maddie hebben uit wantrouwen al twee privédetectives ingezet. Maar toen het duo met de pedofiel Raymond Hewlett, een verdachte in de zaak, wilde spreken, werden ze weggestuurd. Gerry en Kate McCann zijn woedend over de passieve houding van de Portugese autoriteiten, die nog steeds in leiding staan van het onderzoek. Belangrijke informatie zou namelijk verloren kunnen gaan door het negeren van tipgevers.


    Wat vinden jullie er van dat die ouders een agent aanklagen omdat diezelfde agent die ouders aanklaagde?
    Ikzelf vind het een beetje een 'welles', 'nietes' gedoe.


    -

    Het is zinloos. Vind ik dan. Je zoekt over de hele wereld naar 1 meisje! Ik denk echt dat ze dood is,en ook al is ze niet dood: Je vind haar niet meer terug op deze grote planeet.

    Het is inderdaad een beetje een welles/nietes situatie. Maar vooralsnog, als ze misschien de zaak zouden doorzetten kunnen ze ondervinden wat er gebeurd is met Maddie. En nu heb ik geen zin meer om het verder uit te breiden. :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik vind heel erg, het zou je maar overkomen. En ze is al heel lang zoek. Ik vind het ook zielig voor de ouders. Denk je dat ze nog leeft?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ik vind het een raar verhaal,de ene keer leeft ze nog,de andere keer is ze dood,ik snap het niet meer,ze zeiden ook dat de ouders er mee te maken hadden,ik vind het best wel zielig voor haar ouders dat zij ook verdacht worden van de verdwijning,maar 1 ding is zeker,Maddie vind je niet meer terug.


    I love you,but you don't love me!

    xLarissax28 schreef:
    ik vind het een raar verhaal,de ene keer leeft ze nog,de andere keer is ze dood,ik snap het niet meer,ze zeiden ook dat de ouders er mee te maken hadden,ik vind het best wel zielig voor haar ouders dat zij ook verdacht worden van de verdwijning,maar 1 ding is zeker,Maddie vind je niet meer terug.

    Dat is niet zeker. Niets is zeker in het leven, behalve de dood. (krul)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Leeft ze nog? Nee heb je, ja kun je krijgen. :Y)
    Maar, ik vind het erg zielig voor de ouders. Ik zou zeggen; laat die ouders die tips zien en laat ze zelf verder zoeken met eventuele hulp van Britse autoriteiten.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik vind het erg voor haar ouders, heel erg.
    Soms vraag ik me af wat erger is, dat je kind komt te overlijden of dit =/
    Ik zelf denk eigenlijk dat Maddie al dood is =/ Maar je weet het nooit zeker, dat lijkt me zo frustrerend voor haar ouders. Ze is niet bij je, en het is nog maar de vraag of ze leeft of whatever. Je bent bang dat ze pijn wordt gedaan of wat dan ook.
    Ik snap dat ze door willen zoeken.


    Mew <3

    Ik dacht dat het onderhand voor iedereen wel een beetje duidelijk was, dat haar ouders wellicht de daders waren. Beetje cru om zoiets uit te spreken. Maar.. mij leek dat eigenlijk wel het logiste. Natuurlijk heel erg, dat er steeds zo getrokken word aan het verhaal maar toch indirect niets gedaan word. Want zowieso als die ouders niets gedaan hebben, en hun dochter écht nog steeds zoeken. Dan vind ik dat echt heel erg!


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Ik dacht dat het onderhand voor iedereen wel een beetje duidelijk was, dat haar ouders wellicht de daders waren. Beetje cru om zoiets uit te spreken. Maar.. mij leek dat eigenlijk wel het logiste. Natuurlijk heel erg, dat er steeds zo getrokken word aan het verhaal maar toch indirect niets gedaan word. Want zowieso als die ouders niets gedaan hebben, en hun dochter écht nog steeds zoeken. Dan vind ik dat echt heel erg!
    Het moet meest logische zijn, niet logiste, gekkie:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    1. Als de ouders echt de daders waren zou er nooit zoveel comotie om zijn geweest
    2. Ik neem aan dat derek oglive(sorry maar ik geloof in die dingen) al langs was geweest en als maddie dood was had hij haar wel gevoelt.....

    ik denk dat het weer zon dutroe(spel ik het goed?) geval is.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik vind het zoiezo al raar dat om dat ene meisje íedereen loopt te roddelen en te verbazen en te doen. Weet je hóe veel kinderen er vermist zijn? Laten we die eerst helpen, in plaats van alles op hen te storten. En het klinkt misschien hard, maar mij lijkt het ook dat dat kind gewoon ergens dood in het bos ligt. Ik bedoel, als ontvoerder ga je dat kind echt niet zo lang houden hoor. Ik snap wel dat die ouders het vreselijk vinden en er alles aan willen doen om haar terug te krijgen, maar.. Nee.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Het is eigenlijk ook beetje de schuld van die ouders
    wie laat z'n kinderen nou alleen in een HOTEL dan ben je toch dom bezig:S.

    Hopeless schreef:
    (...)Het moet meest logische zijn, niet logiste, gekkie:Y)
    Gheheh wat een slechte typfout (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    LilGoofy schreef:
    Het is eigenlijk ook beetje de schuld van die ouders
    wie laat z'n kinderen nou alleen in een HOTEL dan ben je toch dom bezig:S.

    Nja wat ik hoorde zijn ze wel heel vaak gaan checken of alles goed ging en toen stond het raam open en kind weg.. =/


    Mew <3

    Air schreef:
    (...)
    Nja wat ik hoorde zijn ze wel heel vaak gaan checken of alles goed ging en toen stond het raam open en kind weg.. =/
    Misschien heeft ze zelf het raam wel opengedaan en is ze op de een of andere manier weggekomen. Weten wij veel O.o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.