• Jah echt.
    Like deze morgen om 8.15 liep ik en al de rest vant school rond in een t-shirt omdat het zo warm was en deze middag tussen half 1 en 2 u ofzo was het echt snikheet! (Belgie)
    En nu is het al wat minder maar nog steeds vreselijk warm.
    Is het bij jullie ook zo warm?


    I need you like a heart needs a beat

    Ja bij ons was het ook warm><
    en wij hadden dan nog LO vandaag ook. (gelukkig ha ik 's morgens al 2 slaapuren.)^^
    LO is veel te vermoeiend in die hitte (hoewel ik samen met nog iemand lekker 'schipper mag ik overvaren' gewonnen heb:Y))

    en in mijn kamer is het nu 27 graden>< Snikheet-_-'


    Get outta my head!

    Hmmm, zo extreem warm vond ik het vandaag niet x) Maar ik wil geen hevige onweer, want dan moeten alle stekkers eruit en kan ik niet meer computeren :X


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Alice schreef:
    (...)
    Neej joh, als het zo warm is en regent, dan riekt het kei lekker buiten :Y)

    Maar ik heb een allergie. ):
    Misschien dat het daar door komt.


    everything you imagined, and more...

    Conspiracy schreef:
    En dan nu
    Wil ik ONWEEEEEEEEEEEEER :'D


    Rick de weerman zegt:

    Onweer komt vanavond alleen in het westen voor, het zit nu in zeeland, en trekt langzaam naar boven. Wateroverlast, hagel, en groote hoeveelheden water komen er aan.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ja, het is wel redelijk warm ja. Maar ik hou van warmte, dus vind het niet erg.


    Tanya is de beste.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Rick de weerman zegt:

    Onweer komt vanavond alleen in het westen voor, het zit nu in zeeland, en trekt langzaam naar boven. Wateroverlast, hagel, en groote hoeveelheden water komen er aan.


    Annelies de stier zegt:

    Heeul leuk, wat komt er in België 8D

    Conspiracy schreef:
    (...)

    Annelies de stier zegt:

    Heeul leuk, wat komt er in België 8D


    Piep kleine buitjes komen eraan, alleen in het noordwesten zit nog een stevige onweersbui, die nu nederland binnengaat.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Piep kleine buitjes komen eraan, alleen in het noordwesten zit nog een stevige onweersbui, die nu nederland binnengaat.


    nee!! niet het noordwesten :'(


    You're a star in heaven.

    Het was hier best wle warm, rond de 20/25 graden. En daar zit ik dan, met al 4 dagen hoge koorts, binnen..:(


    PINKPOP WAS SUPER=D

    NickyFOSHO schreef:
    Jaman, hier is het ook warm, laat die onweer maar komen _O_

    Je haalt me de woorden uit de mond :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Rick de weerman zegt:

    Onweer komt vanavond alleen in het westen voor, het zit nu in zeeland, en trekt langzaam naar boven. Wateroverlast, hagel, en groote hoeveelheden water komen er aan.
    Hè, bakkes. Dan komt het dus in Zuid-Holland ¬¬


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hopeless schreef:
    (...)Hè, bakkes. Dan komt het dus in Zuid-Holland ¬¬


    Jup vanaf 10 uur ongeveer zit het in zuidholland, wel nog west, dus niet heel zuid-holland.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Hier was het ook echt warm. In onze klas was het echt snikheet. Wij zitten met 21 man opeengepropt in het kleinste klasje van de school, we hebben de namiddag volle zon en de ramen zijn 'voor onze veiligheid' maar half open te doen --' Maar natuurlijk heeft het ook wel geonweerdö


    Listen to what we're not saying..

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Piep kleine buitjes komen eraan, alleen in het noordwesten zit nog een stevige onweersbui, die nu nederland binnengaat.


    nuuuuuuuuh x.x me wants onweer xo

    Ja echt he.. Eerst was het steeds ijskoud. En dan ineens bloedheet o_O Vandaag was 30 graden en morgen is het ineens 20 graden.
    ...
    like, wtf?


    I live for the applause, you will die for it.