• Jah echt.
    Like deze morgen om 8.15 liep ik en al de rest vant school rond in een t-shirt omdat het zo warm was en deze middag tussen half 1 en 2 u ofzo was het echt snikheet! (Belgie)
    En nu is het al wat minder maar nog steeds vreselijk warm.
    Is het bij jullie ook zo warm?


    I need you like a heart needs a beat

    Jaman, hier is het ook warm, laat die onweer maar komen _O_


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ja johh,
    Ik had het 7 en 8 ste uur les in een computer lokaal en daar was het echt om te stikken. We zijn een half uur eerder mogen stoppen omdat het te warm was :Y)


    We'll never be as young as we are tonight

    Hier is het echt zo'n weer om half dood van te gaan ><
    Ik kan niet goed tegen hitte :X

    Ja man, maar ik liep dan ook met een jas+trui met lange mouwen+t-shirt rond :'D Ik ben een koud kieken zie je. En jaja, ik kan niet tegen de hitte en ben bijna flauwgevallen terwijl ik toch in m'n t-shirt rondliep xo

    Alice schreef:
    Ja johh,
    Ik had het 7 en 8 ste uur les in een computer lokaal en daar was het echt om te stikken. We zijn een half uur eerder mogen stoppen omdat het te warm was :Y)
    Bij ons het eerste uur wiskunde was het echt warm binnen.En dan heb ik ook nog is lo gehad >< Had ik het nog warmer


    I need you like a heart needs a beat

    ja en als je dan zo heel verkouden bent is dat echt niet fijn, dan voel je je nog ellendiger ><
    ik kan sowieso al niet tegen de hitte x'D


    You're a star in heaven.

    Mijn slaapkamer is aan de zuidkant.
    Geloof je, het is om te stikken.
    En dan had ik vandaag een lange broek aan :X
    Het eerste uur was het nog wel cava.
    Maar na het 6de uur stonk het.
    Ik vindt dat als het warm is en het gaat regenen of het regent dat het dan stinkt :X


    everything you imagined, and more...

    echt heee, ik stik, sjonge (':

    PSYCH schreef:
    Mijn slaapkamer is aan de zuidkant.
    Geloof je, het is om te stikken.
    En dan had ik vandaag een lange broek aan :X
    Het eerste uur was het nog wel cava.
    Maar na het 6de uur stonk het.
    Ik vindt dat als het warm is en het gaat regenen of het regent dat het dan stinkt :X

    Neej joh, als het zo warm is en regent, dan riekt het kei lekker buiten :Y)


    We'll never be as young as we are tonight

    @PSYCH : ik vind dat het lekker ruikt :)
    & idd, ik had het 6e uur film, en ik heb daar gewoon mijn trui uitgetrokken en in een topje film gekeken (mag normaal niet x])


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik ging naar school zonder vest, om half 9.
    Wij hadden bij elkaar 3 kwartier pauze, de hele tijd buiten gezeten, mijn armen waren gewoon verbrand o.O


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ja, de erst van de week wordt het niet zo warm hoor ö Vrijdag pas weer, als je het weer moet geloven.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    En dan nu
    Wil ik ONWEEEEEEEEEEEEER :'D

    Heerlijk, hier koelt het nu wat af. (nerd)

    Screwed schreef:
    Ik ging naar school zonder shirt, om half 9.
    Wij hadden bij elkaar 3 kwartier pauze, de hele tijd buiten gezeten, mijn armen waren gewoon verbrand o.O


    Pussaaaaaay', ga jij dan in je adamskostuum naar school (nerd) wat sexii. OHMYNHEMEL een naakte Pussaaay :'DDDD