• Ja hoor, ik vind weer iemand leuk... :Y) Maar ik weet nooit waneer ik echt verliefd ben. Want leuk en verliefd zijn twee diffrent thinks. :X Maar het voelt meestal zo warm van binnen als ik iemand lieft, maar bij mij zegt dat niet meteen dat ik verliefd ben... Wanneer weet jij nou altijd goed van jezelf of je iemand echt méér dan leuk vindt? ^^


    Scream for mercy!

    wanneer ik kriebels in mijn buik krijg en ik alleen maar aan hem denk


    We can only learn to love by loving.

    @Fighter

    Dat heb ik ook bij mensen die ik enkel leuk vindt. :X Maar ja ik ben vaag (':


    Scream for mercy!

    dan krijg ik buikpijn als ik hem zie, dan wil ik áltijd bij hem zijn en als ik niet bij hem kan zijn word ik fakking chaggo :\ da's echt niet goed
    daaraan merk ik het meestal :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Wanneer ik al bijna een jaar alleen maar aan hem denk... God, wat haat ik dat joch ><'


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Dat weet ik nu. Vroeger, als ik een jongen leuk vond en ik zag dan weer een andere jongen was het van: Homg wat een lekkerding ;o Ofzo. Maar nu heb ik zoiets van: Ja, hij is wel leuk maar de jongen waar ik nu ongeloofelijk verliefd op ben is toch het aller mooiste! En als ik dicht bij 'm in de buurt kom krijg ik het altijd warm vanbinnen en word ik erg verlegen en zo.

    Als ik er constant aan denk en dan niet in de zin van: cool, ziet er leuk uit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Als de hele dag onophoudend aan die persoon ben en geen probeer afstand te houden. :')


    Mew <3

    Wanneer ik al bijna een jaar alleen maar aan hem denk... God, wat haat ik dat joch ><'