• Duco,mijn nog altijd crush, is mie een dikke flirt.


    ik was gister na een paar weken weer op de skatebaan gaat ie de hele tijd naast mij zitten en met mij flirten enzo. en hij heeftmijn fiets gejat zodatk achter hem aan zou gaan :x en toen kwam zijn moeder [/dik genant voor hem] en die ging met mij en mijn vriendinnen praten over dat duco zijn broek op moest trekken =3 en zij had hun hondje mee leuk beest.

    maar goed..

    Duco heeft dus wat met Amber maar hij flirt met mij en nu voel ik me in de war?
    en een vriendin van mij heeft zijn nummer uit mijn mobiel gejat en wil he daarmee sms'ebn en als ze dat doet sla ik haar dood :X want ze is echt kut bezig tegen mij.

    Mijn moeder weet niet van duco af,thank god. want ik mag eigenlijk niet bij de skatebaan komen en zij gaan dus de hele tijd over duco praten waar mijn moeder bij zit zo van ''Oehh Nicol hoe is het met jelvoer..'' x_x en nu heeft mijn moeder dus zo'n vermoeden en stalkt ze me half :X

    en ik ben in de war,slecht gehumeurd en ik zit hier in een zwembroek :X


    We can only learn to love by loving.

    Ennnn..... euh?
    Neem sowieso niet mer die Duco.. zielige jongen dat ie er is.

    Maar dat zwembroek verhaal vond ik dan wel weer heel hip.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Dat is zielig van die Duco, vindik.. Jongens flirten veel te snel =.=
    En, ik doe lekker mee met in de war zijn.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Deliverance schreef:
    Dat is zielig van die Duco, vindik.. Jongens flirten veel te snel =.=
    En, ik doe lekker mee met in de war zijn.


    zijn n we lekker samen

    @Rick
    ik vind mijn zwembroek ookhip.

    hij is blauw met bloempjes =3


    We can only learn to love by loving.

    Ik ben nu dus ook mee in de war 8B


    i'll wait here for you in my time of dying.

    ik zou die Duco met rust laten...(nerd)

    Whipple schreef:
    ik zou die Duco met rust laten...(nerd)

    - deelt mening van mireille -


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Weetje als je iemand leuk vind doe je raar. Ik spreek uit ervaring. Ik bn nog steeds verliefd op de jongen die me half aangerand heeft...
    Nicol, ik zou hem eens vragen waar hij mee bezig is, of anders heel subtiel hoe het gaat tussen hem en Amber. :]


    -

    gewoon niet naar de skatebaan,dan kom je hem ook niet tegen,kan hij ook niet met je flirten!


    I love you,but you don't love me!

    @Larissa
    ja gaat moeilijk als je daar bijna altijd bent en je vriendin daar ook heen gaat. ik ga vanavond toch weer omdat mijn vriendins crush komt x_x


    the world comes to life.

    en ja dit is fighter op ander account


    the world comes to life.

    Is het niet een beetje.. nutteloos om een crush te hebben op iemand die al bezet is? (Probeer niet flauw over te komen)


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Is het niet een beetje.. nutteloos om een crush te hebben op iemand die al bezet is? (Probeer niet flauw over te komen)


    nee want hij had tot een paar dagen terug niemand x_x en dus mag ik dat =3


    We can only learn to love by loving.