• Mijn mama heeft iets tegen mensen uit Nederland. Ze maakt ze altijd uit en gosh, daarstraks weer. Was ik er tegen ingegaan door te zeggen dat Nederlanders cooler en beter zijn dan wij van België, werdt ze opeens super boos op me. Ze was echt heel eng.

    :X


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    Ach, mijn moeder is nogal vaak raar en maakt zich druk over stomme dingens. Ze vind NL'ers veel te druk en ze moeten enkel aandacht hebben enzo, zegt ze > <


    hoe bedoel je vooroordeel :Y)


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    MissShinoda schreef:
    (...)

    in nederland heb je weleens zo'n grap of vooroordeel wat je het ook noemen wilt van 'domme belgen' naja slaat nergens op..

    haha, bij ons ook over jullie.
    Like, dat jullie gierig zijn enzo :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    haha, bij ons ook over jullie.
    Like, dat jullie gierig zijn enzo :'D


    haha ja maar dat doen hollanders ook onder elkaar xd.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Esmaye schreef:
    (...)

    Maar niet elke Nederlanders gedragen zich zoals die jij bedoelt.


    Dat zeg ik ook 8D Ik quoteer (als dat ook al een woord is ;o):
    Ik heb ook iets tegen Nederlanders? Natuurlijk niet tegen álle Nederlanders, maar tegen een groep Nederlanders die wij hebben op vakantie.

    wij nederlanders, maken toch best wel vaak grappen over belgen... 'domme belgen' maar slaat eigenlijk nergens op... maar meestal maken belgen grappen over 'domme nederlanders' :Y)

    Ik mijn klas dit er een meisje die uit Nederland komt. En mijn zus haar toekomstig lief komt ook uit Nederland.
    En ik ben verliefd op een nederlander :Y)


    everything you imagined, and more...

    O,o fijn ....... dat ik Duits en Russies ben :Y)

    Alysse schreef:
    (...)
    Like, mijn mama hea > <
    blijf het maar opnemen,
    dat doe ik ook voor de NL'ers. :Y)

    Just Kidding.
    Blijf ik owk doen hoor ^^
    Ik heb er veel vrienden hebben en ik heb het gevoel dat ik me daar meer thuis voel dan hier in Holland. Terwijl ik juist een buitenstaander moet voelen met mn Nederlandse Sjitt ><


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Conspiracy schreef:
    (...)

    Dat zeg ik ook 8D Ik quoteer (als dat ook al een woord is ;o):
    Ik heb ook iets tegen Nederlanders? Natuurlijk niet tegen álle Nederlanders, maar tegen een groep Nederlanders die wij hebben op vakantie.



    Sorry, had ik niet gezien. Ik lees nooit alles. :nerd:


    -

    Conspiracy schreef:
    +Wat maakt het? Er zijn zóveel Belgen die iets tegen Nederlanders hebben en omgekeerd 8D Omdat jou moeder iets tegen NL'rs heeft vergaat de wereld niet heur 8D

    Annelies, verpest mijn topic niet of ik heb wat tegen jou. Grrrr.

    (flower)


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    Annelies, verpest mijn topic niet of ik heb wat tegen jou. Grrrr.

    (flower)


    Kutkind

    toch houd ik van jou

    :$

    Wat stom. ik becdoel we maken grappen over elkaar over en weer. maar dat is voor de grap maar das gewoon zielig oO Nederlanders zijn eve goed als zij! als ieder ander x') Maar wel stom dat ze dan boos gaat worden op jou. Vind ik ook al nergens op slaan. iedereen mag zen mening hebben zolang je er een ander niet bij schaad vind ik:P

    MichaelBaby schreef:
    Wat stom. ik becdoel we maken grappen over elkaar over en weer. maar dat is voor de grap maar das gewoon zielig oO Nederlanders zijn eve goed als zij! als ieder ander x') Maar wel stom dat ze dan boos gaat worden op jou. Vind ik ook al nergens op slaan. iedereen mag zen mening hebben zolang je er een ander niet bij schaad vind ik:P

    Ik zeg hier thuis ALTIJD mijn mening, maar het eindigd altijd op ruzie omdat nooit iemand het met me eens is. Like, volgens mij doen ze dat expres zo het tegenovergestelde van mij zeggen ofzo :'D


    Some people make the world special just by being in it

    raar :S


    Your Butt is Mine!

    Troost je Alysse, zo is mijn vader ook :Y)


    We'll never be as young as we are tonight