• Mijn mama heeft iets tegen mensen uit Nederland. Ze maakt ze altijd uit en gosh, daarstraks weer. Was ik er tegen ingegaan door te zeggen dat Nederlanders cooler en beter zijn dan wij van België, werdt ze opeens super boos op me. Ze was echt heel eng.

    :X


    Some people make the world special just by being in it

    wat levenloos zeg ôo


    -

    OMG ik ben vies of wat je bedoelde O,o *gaat beledigd op bed zitten* :Y)

    viedeogame schreef:
    wat levenloos zeg ôo

    kijk van wie ik het heb.
    like, gelukkiger ben ik een graad levenlozer als haar. :Y)


    Some people make the world special just by being in it

    oke xd.
    en dan zeggen ze dat NL'ers wat tegen Belgen hebben :p


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Mijn moeder begint spontaan Nederlands (zo'n nederlands accent) te praten als ze met Nederlanders praat :Y)
    Maar wat een moeder? 'k snap niet wat er mis is met een paar Nederlanders!ö


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    MissShinoda schreef:
    oke xd.
    en dan zeggen ze dat NL'ers wat tegen Belgen hebben :p

    is dat zo?
    dat wist ik niet. :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Ik heb ook iets tegen Nederlanders? Natuurlijk niet tegen álle Nederlanders, maar tegen een groep Nederlanders die wij hebben op vakantie. Altijd weer denken ze dat het domein daar van hun is en zo >< Ik heb niets tegen de NL'ers hier, maar tegen die van Frankrijk wél. Hun zijn echt levenloos, hun hebben iets tegen Belgen ;o Voor de rest maakte ik hun ook altijd uit voor: 'Stoemen Ollander' en já ik geef eerlijk toe dat ik dat nu nog doe maar dat is alleen tegen dat groepje daar. En neen, daar schaam ik me niet voor want hun doen dat ook bij ons :}

    Marshmellow schreef:
    Mijn moeder begint spontaan Nederlands (zo'n nederlands accent) te praten als ze met Nederlanders praat :Y)
    Maar wat een moeder? 'k snap niet wat er mis is met een paar Nederlanders!ö


    whaha, mijn papa doet dat ook altijd aan de telefoon x'D


    You're a star in heaven.

    Pff.
    Lekker dan.
    En ik maar opnemen voor die Belgen ><


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Marshmellow schreef:
    Mijn moeder begint spontaan Nederlands (zo'n nederlands accent) te praten als ze met Nederlanders praat :Y)
    Maar wat een moeder? 'k snap niet wat er mis is met een paar Nederlanders!ö

    Ach, mijn moeder is nogal vaak raar en maakt zich druk over stomme dingens. Ze vind NL'ers veel te druk en ze moeten enkel aandacht hebben enzo, zegt ze > <


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    is dat zo?
    dat wist ik niet. :'D


    in nederland heb je weleens zo'n grap of vooroordeel wat je het ook noemen wilt van 'domme belgen' naja slaat nergens op..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    TWINcest schreef:
    Pff.
    Lekker dan.
    En ik maar opnemen voor die Belgen ><

    Like, mijn mama hea > <
    blijf het maar opnemen,
    dat doe ik ook voor de NL'ers. :Y)


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    Ach, mijn moeder is nogal vaak raar en maakt zich druk over stomme dingens. Ze vind NL'ers veel te druk en ze moeten enkel aandacht hebben enzo, zegt ze > <

    Druk?
    Ik heb spontaan gehoord, maar druk? x'D


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Conspiracy schreef:
    Ik heb ook iets tegen Nederlanders? Natuurlijk niet tegen álle Nederlanders, maar tegen een groep Nederlanders die wij hebben op vakantie. Altijd weer denken ze dat het domein daar van hun is en zo >< Ik heb niets tegen de NL'ers hier, maar tegen die van Frankrijk wél. Hun zijn echt levenloos, hun hebben iets tegen Belgen ;o Voor de rest maakte ik hun ook altijd uit voor: 'Stoemen Ollander' en já ik geef eerlijk toe dat ik dat nu nog doe maar dat is alleen tegen dat groepje daar. En neen, daar schaam ik me niet voor want hun doen dat ook bij ons :}


    Maar niet elke Nederlanders gedragen zich zoals die jij bedoelt.


    -

    +Wat maakt het? Er zijn zóveel Belgen die iets tegen Nederlanders hebben en omgekeerd 8D Omdat jou moeder iets tegen NL'rs heeft vergaat de wereld niet heur 8D