• sinds maanden lang heb ik terug gepraat met mijn papa zonder dat er scheldwoorden bij te pas kwamen! -zoals sommige mss wel weten, ben ik bij hem weggegaan-
    Ik lag lekker te zonnen in onze tuin ^^ Tot ik plots schaduw over me heen zag, verbaasd kijk ik op en zie ik toch wel mijn vader! Ik was helemaal in paniek, omdat ik me niet had kunnen voorbereiden voor zijn vereselijke geroep enzoo.. Maar hij verbaasde, hij begon een gewoon een gesprek (over printers >.<) en daarna is hij gwn weg gegaan.
    Ik weet niet hoe ik me nu moet voelen. ik wil niet terug gaan. Zeker niet..


    Your Butt is Mine!

    Je moet toch niet terug gaan als je niet wilt ? :3 maar misschien kunnen jy en je vader gewoon vrienden worden, ofzo?^^


    None but ourselves can free our minds.

    heartache schreef:
    Je moet toch niet terug gaan als je niet wilt ? :3 maar misschien kunnen jy en je vader gewoon vrienden worden, ofzo?^^

    Eerlijk denk ik niet dat dat nog gaat, er is te veel gebeurt om nog normaal tegen elkaar te doen. Ik wil het bij deze ene keer houden. Vandaag kan hij poeslief zijn, morge steekt hij een mes in je rug.


    Your Butt is Mine!

    Doe gewoon wat je hart je zegt. Laat het allemaal even bezinken.


    Think before you act.

    ik zou even toekijken wat hij doet.. als hij aardig blijft kun je misschien proberen weer voorzichtig een band met hem op te bouwen.. :]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    misschien is het een begin?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik denk dat je het zo moet laten...
    Het klinkt heel hard, maar kijk
    Als er al zoveel is gebeurd en je begint je nu druk te maken is het zinloos. Het komt niet meer goed zeg jij. Misschien kun je heel af en toe iets afspreken ofzo?


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    MUSICx schreef:
    Ik denk dat je het zo moet laten...
    Het klinkt heel hard, maar kijk
    Als er al zoveel is gebeurd en je begint je nu druk te maken is het zinloos. Het komt niet meer goed zeg jij. Misschien kun je heel af en toe iets afspreken ofzo?

    Ja, ik denk dat jij gelijk hebt. Alleen als hij naar hier komt kan ik een vriendelijk goededag zeggen. Ik moet er nog niet meteen mee op staop gaan ^^


    Your Butt is Mine!

    Heeft die ook je printer gemaakt?:p


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Heeft die ook je printer gemaakt?:p

    Nee, in dat level zijn we nog niet xD


    Your Butt is Mine!

    xSKITT schreef:
    (...)
    Nee, in dat level zijn we nog niet xD

    Wacht tot hij je printer maakt :'D
    Voor wat hoort wat hé :'P
    En daarbij je bent toch niet verplicht naar hem toe te gaan?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Wacht tot hij je printer maakt :'D
    Voor wat hoort wat hé :'P
    En daarbij je bent toch niet verplicht naar hem toe te gaan?

    Nee, maar uit bronnen :Y) heb ik vernomen dat hij me terug wilt xD


    Your Butt is Mine!

    dat is toch beter.. misschien gaat het zo wel weer beter.. =)

    Je hoeft ook niet bij hem terug te gaan als je dat niet wilt.. Dat is jouw eigen keuze.
    Ik weet natuurlijk niet in wat voor omstandigheden jij momenteel zit, maar ik denk dat het best in je voordeel kan werken dat hij aardig tegen je doet, in ieder geval, normaal tegen je doet.


    -