• Ja ik heb nu vette ruzie.(lang verhaal)
    Naja met iemand die ik via internet ken.
    Ik vind eigenlijk mensen alleen echte vrienden als ik ze in het echt ken.
    Maar hem vind ik toch wel een beetje een echte vriend.(omdat ik em iedere dag bel om gewoon te kletsen)

    Maar anyway hijs vet boos ik weet niet eens echt waarom wat ik verkeerd heb gedaan.
    Ik voel me nu kut maar dat geloofd ie niet
    (huil) Ik haat dat gevoel en hij zegt ook dat hij me nu niet wilt spreken en ik weet ook niet wanneer weer wel!
    Ik heb nooit echt ruzie met mensen ik probeer altijd aardig te zijn! zo raar dat iemand nu haat aan me heeft ! sorry Qers moest ff kwijt!

    Ö Das vervelend ;[ Misschien moet je het morgen nog eens vragen. misschien dat die dan wat minder boos is. & er dan Gwn over praat :]


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    laat hem even een dagje afkoelen en morgen opnieuw proberen. komt heus wel goed! misschien heeft hij een verhaal gehoord dat niet waar is ofzeu.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    LeavingLaura schreef:
    Ö Das vervelend ;[ Misschien moet je het morgen nog eens vragen. misschien dat die dan wat minder boos is. & er dan Gwn over praat :]
    okey thnx 4 je reactie zal probere(flower)

    Vraag waarom hij jou ergens van beschuldigt.
    Als hij dat weigert dan moet je 'm laten, maar realiseer je wel dat je naar een reden moet vragen om jou ergens van te beschuldigen.


    -

    Esmaye schreef:
    Vraag waarom hij jou ergens van beschuldigt.
    Als hij dat weigert dan moet je 'm laten, maar realiseer je wel dat je naar een reden moet vragen om jou ergens van te beschuldigen.
    okeyy..

    Laat hem even afkoelen en probeer het morgen of over een paar dagen opnieuw. Waarschijnlijk wil hij het je dan wel uitleggen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Een van mn vriendinnen maakt op dit moment net hetzelfde bij, kweet niet juist wat je zou moeten doen, kheb er niet echt ervaring bij, maar, ik denk dat je gewoon moet wachten tot hij met je wil praten en dan alles uitleggen.

    x