• Begint het lief van een vriendin van mij ineens tegen mij uit te pakken dat ik eerst emo was en nu de slet ga uithangen op het internet en ik aandacht te kort heb. Like,ik ken die gast niet,en hij kent mij niet Oo ik vroeg echt wat zijn probleem was dan kreeg ik als antwoord terug; dat je te veel aandacht nodig hebt,en dat irriteert mij! Hier gaat dus mijn goed humeur -_-'

    Als mensen dat tegen mij zeggen kan ik daar ook niet tegen, vooral omdat ik het altijd onbewust doe, of het niet zo bedoel.
    Zeg het tegen jouw vriendin? Als zij vraagt of hij normaal tegen vriendinnen van haar (o.a. jij dus) moet doen. Doet hij dat, is hij het haar waard, doet hij het niet? Tja, dan heeft hij pech, denk ik.


    -

    Trek u daar niks van aan.
    Die gast weet niet beter en heeft waarschijnlijk geen leven


    I need you like a heart needs a beat

    Tja dan zit er maar één ding op.
    Beukeh.

    Esmaye schreef:
    Als mensen dat tegen mij zeggen kan ik daar ook niet tegen, vooral omdat ik het altijd onbewust doe, of het niet zo bedoel.
    Zeg het tegen jouw vriendin? Als zij vraagt of hij normaal tegen vriendinnen van haar (o.a. jij dus) moet doen. Doet hij dat, is hij het haar waard, doet hij het niet? Tja, dan heeft hij pech, denk ik.

    Ja,ik heb het ook tegen haar gezegd. En toen heeft ze gewoon tegen hem gezegd dat hij mij geen slet moet noemen. Maar alleja,ik zit er niet echt mee in met hoe die mij noemt. Maar dat hij gewoon tegen mij begint zonder een serieuze reden,zonder dat die mij kent. Dat is het irritantste bij mij -_-'

    Laat hem lekker zielig zijn :] Als hij je niet kent moet je je er ook niks van aantrekken^^


    Keep it secret.

    gewoon negeren joh
    of anders plak je ducttape op zn leleke smoel. :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Cherished schreef:
    Tja dan zit er maar één ding op.
    Beukeh.


    Ik help je wel. :9~


    All was well.

    proberen te negeren ?


    -

    xLoveIsDeadx schreef:
    gewoon negeren joh
    of anders plak je ducttape op zn leleke smoel. :Y)
    go naoom (:

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Ja,ik heb het ook tegen haar gezegd. En toen heeft ze gewoon tegen hem gezegd dat hij mij geen slet moet noemen. Maar alleja,ik zit er niet echt mee in met hoe die mij noemt. Maar dat hij gewoon tegen mij begint zonder een serieuze reden,zonder dat die mij kent. Dat is het irritantste bij mij -_-'


    Ja, ik snap je punt. Ikzelf kan daar ook heel kwaad om worden dusja. (:


    -

    Negeer Die Loser Tog gewoon.

    Als hij zo tegen jou doet
    Heeft hij aandacht te kort
    Ik zou tegne hem gezecht hebben
    Zoek ene leven maarja ik ken die gast niet.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ohhgg me sarcasme komt weer is naar boven!^^


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    als hij je nog een keer een slet noemt, geef hem dan een bitchclap. verdiende loon, niet?

    Hoezo dat?


    No growth of the heart is ever a waste

    Negeren. Het is gwn een domme idioot.


    A. ikmisje.