• Oke, i need help. "
    ECht ik meen het een vriendin van mij wilt gaan dealen, van wiet, ik wist dat ze bloowde daar had ik geen problemen mee, Alleen dit ik bedoel ze heeft echt ******** Veel problemen en echt ik wil ook niks met het dealen te maken hebben!!

    Ze zij Ik verdien ****** Veel met dealen ik word rijk.

    Oke help ik probeer de te helpen alleen ik doe afstand alleen ik wil niet dat ze nog meer problemen krijg..

    edit:
    Oke ik heb gehoort dat ze samen met nog een vriendin het gaan doen, ze weet als dealers en als die niet goed spul hebben, dan gaan ze dealen, Alleen ze bloowd van iedere dealer waar voor ze dan wilt werken, zeg maar kijken of het goede psul is :O:S


    Some angels have no wings.

    Echt sirieus ik ben ten einde raad, ik heb zelf gehoort dat ze xtceen keer heeft ingenomen :O(huil)


    Some angels have no wings.

    Verplaatsing naar 'Relatie'.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Het klinkt raar maar als mensen eenmaal over dat soort dingen na gaan denken, en zich daarin gaan verdiepen, is het niet echt makkelijk om ze daarvan te weerhouden. Heb het er met jouw ouders/haar ouders over want nu kan je het nog proberen te stoppen, met 50% dat het lukt. Je kunt haar misschien helpen.
    Nóg wel.
    Voordat het te laat is.


    -

    Zeg tegen haar dat ze reeel moet worden. Wanneer ze verslaafd is aan die shit en 10 jaar verder is woont ze in een asowijk met allemaal drugsdealers om zich heen en leeft van de bijstand. Is dat waar ze naartoe wil? Nú kan ze nog kiezen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sorry lieverd, maar ik denk dat ze op de harde manier moet uitvinden waar ze in vredesnaam mee bezig is. Ze zal naar níemand luisteren, echt niemand. Haar eigen ideeën zullen altijd voorgaan.


    Life is hard and then we die

    ik denk dat je het beste je er voor kunt afsluiten zodat jij er niks mee te maken hebt het klinkt hard maar je vriendin moet gewoon inzien wat ze fout doet.


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    ik denk dat je het beste je er voor kunt afsluiten zodat jij er niks mee te maken hebt het klinkt hard maar je vriendin moet gewoon inzien wat ze fout doet.

    ik negeer der al like hell, En ik weet gewoon dat het ook komt Omdat ze zelf bloowd en rookt, en ze weet de mensen te vinden die in de schit zitten, het voelt gewoon als ik iemand kwijt raak aan durgs..


    Some angels have no wings.

    Veel kun je niet doen tegen zo'n mensen. Je moet je er gewoon buiten laten. En ze er zelf laten achterkomen dat ze fout bezig is.

    Ik laat me zelf er ook buiten, Alleen het voelt wel als of ik der in de steek laa.. :O


    Some angels have no wings.

    Zeg het tegen haar ouders, je mentor, of wie dan ook. Als je nu niet ingrijpt zit ze laten in de shit, en dat wil ze zelf waarschijnlijk ook niet,


    You move me ......... Kurt

    Misschien. Moet je gewoon naar haar ouders stappen? Ze zal je misschien wel een tijd gaan haten of niet met je willen spreken, maar er is een kans dat ze je na verloop van tijd vergeeft omdat ze dan inziet dat je haar hebt gered.
    Ik denk dat naar haar ouders stappen het beste is.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    je moet je er gewoon niet mee gaan bemoeien anders word je er bij betrokken.
    ga anders met een vertrouwend persoon praten.
    sterkte x!


    ' niks is wat het zijn moet '

    tja maby niet wat je wilt horen maar ik was bevriend met zon iemand en die ging presies het zelfde doen en ik heb naar mijn andere vrienden geluisterd heb het achter me gelaten omdat ze mij ook meesleurde in haar problemen..
    ik denk dat dat het beste is om te doen..
    met wat ik zelf ervaren heb


    A Noble was Born in Chaos

    Jeetje, wat erg!


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Het klinkt allemaal zoo makkelijk, alleen ik ben nu de vriendschap aan het dood laten bloede ik weet het anders ook niet meer! En weetje echt, ik voel me schuldig alleem echt er is geen andere keuzen!


    Some angels have no wings.