• Waah dat was zalig, maar eigenlijk vond ik het langs de andere kant pijnlijk. Want ik kon niet meer op mijn ene been staan van de pijn. Ik had al pijn in dat been sinds zondag. Maar ik heb toch zeker 6 rondjes gelopen (': En mijn vriendin ook ^^.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Whaaat the geit is spongebobdinge?


    I found myself in Wonderland.

    Is het estaffette of echt lopen? xD
    Wij hebben zo'n estafetteloop gehad :'D En 'k had 6 rondjes gelopen, wat veel is aangezien de meeste er maar 3: 4 hadden.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Sponserloop is de hel schatten, neem dat van me aan (cat)
    het is dat je gaat rennen en je word gesponserd door ouders die geld egevn aan de school ofzo

    tenminste, zo werkt het bij mij n.n


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ah ok
    Spongeboblopen dus (cat)


    I found myself in Wonderland.

    Marshmellow schreef:
    Is het estaffette of echt lopen? xD
    Wij hebben zo'n estafetteloop gehad :'D En 'k had 6 rondjes gelopen, wat veel is aangezien de meeste er maar 3: 4 hadden.

    estaffette, waha inderdaad onze mascotte of hoe je het daar ookal weer schrijft was de heletijd met iedereen aan het babbelen inplaats van te lopen.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Insomnia schreef:
    (...)
    estaffette, waha inderdaad onze mascotte of hoe je het daar ookal weer schrijft was de heletijd met iedereen aan het babbelen inplaats van te lopen.

    Nou wij hadden geen mascotte x'D Maar omdat het per klas was moesten we allemaal in een kleurtje, donkergroen (onze klas dan toch) ^^. En dan hadden we een selder als doorgeefstok gepakt :'D.
    Maar ja bij ons ook veel die met iemand anders aan het praten waren ==' Eén heeft gewoon niet gelopen ><


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik heb een paar weken terug er ook 1 moeten lopen. Maar ik haat dat xD ik moest er in ieder geval 3lopen, en dat heb ik gedaan. maar ook echt niet meer:P

    x


    Stop holding me under and let me breathe.

    argh ik vind dat zo lelijk :Y)
    ik deed nooit mee op de basisschool. :'D
    - luiheid -


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.