• Is toch zo? Echt, soms kom je van die dingen tegen zoals dit en dan vraag je je af. Beseffen die mensen nu echt niet dat het verschrikkelijk lelijk klinkt?
    Holly, would you turn me on?


    I'll keep you a daydream away.

    het klinkt naar niks.

    maja mensen moeten zelf weten wat ze doen.

    Ik vind dat ze inderdaad beter niks met zingen kan gaan doen, maar als zij het op youtube wil zetten moet ze dat lekker doen.
    Ik bedoel, iemand die beter kan zingen heeft er niet meer recht op ofzo.


    Mew <3

    Nou eigenlijk, als ze echt haar filmpje erop wil zetten en ze is zó overtuigd dat ze heel erg mooi kan zingen: Laat haar dan (': Jaja, ze zingt eigenlijk echt niet mooi, ik ook niet en daarom zal je nooit filmpjes van mij op youtube zien, maar als ze het graag heeft moet je dr gewoon laten. En dat geldt eigenlijk ook voor al die anderen die zo zingen ^^ En ik zeg niet dat jij de boeman bent (nerd)

    Rickjuh schreef:
    Ten eerste: Ze probeert het, Ten tweede: ik vind het niet afschuwelijk slecht, ik kan het nog best horen. Ten derde: laat die filmpjes dan lekker als je het lelijk vind (A)

    Eens. (nerd)

    Shameless schreef:
    Meuh, ik kwam het gewoon tegen omdat ik een goede cover ervan zocht :'D nu lijk ik weer de boeman. Waarom maakt iedereen de boeman van me de laatste dagen? Ik vind het niet meer leuk >_<

    MAAR CHIARAATJE. :o
    Ik ben het wel met je eens hoor :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Kijk, als ze er zelf plezier in hebben is het goed toch?


    Stop holding me under and let me breathe.

    o_O dat is echt...
    en die on is echt het ergst Ö


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.

    Daarom dat mijn zus en ik onze mislukte filmpjes waar we zingen niet openbaren. :'D
    Ik bedoel niet mijn zus, ik bedoel een teut.