• x.x Volgend mij ligt het wel aan mezelf maar,
    ik heb echt het gevoel dat ik vandaag enkel grof uit de hoek kan komen.
    Zoals daarstraks in de klas,
    we hadden gister sportdag en redelijk veel kido's waren stijf en stram in de spieren maar ik niet.
    En onze leraar Engels vroeg wie er nog zo stijf en stram was en bijna iedereen zei 'ja ik wel.' maar ik ben het totaal niet en zei dat ook en begon hyper te springen.
    Zegt opeens zo'n k*tkind van mijn klas 'ja maar jij hebt ook niet gevoetbalt hé.' nou ja, ik laat me niet doen dus ik kaats terug dat het daar helemaal niet aan ligt zegt ze dat ik niet zo kattig moet doen. x.x Like, ik vond er opzich al niets kattig aan dus, yeah, nog meer ruzie in de klas ._.
    Hadden we Frans, maar we waren van plaats verwisselt. Iemand zat al een goede 6 maanden naast die ene persoon waar ik al eerder mee in de clinch lag. Dus ze mocht verwisselen, maar dan moest ik ook mijn plaats af en normaal dan naast mevrouw stupid gaan zitten, mooi niet dus.
    Dus ik zet me naast Isabel.
    Maar die leerkracht had dat opgemerkt en ze dat uitleggen dat ze van plaats mocht verwisselen, allemaal goed en wel. Vraagt ze aan mij: 'moet je dan niet daar zitten?' wijst ze naar die plek naast mevrouw stupid dus ik zeg 'doe mij dat niet aan' en zij zei ook zo iets in die aard. dus mocht ik wel blijven zitten.
    Maar nu heb ik echt het gevoel dat ik al de hele dag tegen iedereen zo reageer.


    En chapo als je dit helemaal hebt gelezen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Kindjeee, het is chapeau x)
    Aaand, ik heb soms ook zo'n dagen. Als iemand er iets over zegt, gewoon negeren dat gaat altijd over hoor (': Ik heb er btw nog niet echt iets van gemerkt (:

    Conspiracy schreef:
    Kindjeee, het is chapeau x)
    Aaand, ik heb soms ook zo'n dagen. Als iemand er iets over zegt, gewoon negeren dat gaat altijd over hoor (': Ik heb er btw nog niet echt iets van gemerkt (:


    de pot op met dat Frans x.x heb ik al genoeg gehad vandaag.
    En en jij merkt er niets van omdat ik hier nooit doe zoals ik tegen mijn omgeving doe?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Wtf, ik vat hem half maar okay.
    Iedereen heeft wel eens z'n dagje hoor, dan ben je gewoon een beetje chagerijnig:Y)


    -

    nee, ik vind dat niet zo mega grof hoor.:X

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Mellifluous schreef:
    (...)

    de pot op met dat Frans x.x heb ik al genoeg gehad vandaag.
    En en jij merkt er niets van omdat ik hier nooit doe zoals ik tegen mijn omgeving doe?


    mwaha, kan (: Maar ach, dat is meestal een of twee dagen en dan is het wel voorbij. Dat heb ik wel vaker, endan werk ik dat op iedereen en alles uit. Ga anders even buiten staan en roep/gil of zo? Of waai gewoon wat uit. Blokje om, njha kan je ook doen maar ik weet niet of je nog in het donker wegmag.

    Selfdestruct schreef:
    Wtf, ik vat hem half maar okay.
    Iedereen heeft wel eens z'n dagje hoor, dan ben je gewoon een beetje chagerijnig:Y)


    Maar ik wasl helemaal niet chagie x.x
    Dat is 'm juist.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Conspiracy schreef:
    (...)

    mwaha, kan (: Maar ach, dat is meestal een of twee dagen en dan is het wel voorbij. Dat heb ik wel vaker, endan werk ik dat op iedereen en alles uit. Ga anders even buiten staan en roep/gil of zo? Of waai gewoon wat uit. Blokje om, njha kan je ook doen maar ik weet niet of je nog in het donker wegmag.


    -werpt een blik uit het raam- zo donker is het nog niet :'D
    Maar, ik ben al een blokje om geweest met de hond x.x


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Je bent niet de enige hoor. Ik zit dan één bepaald kind af te snauwen die mij ook afsnauwt en zo gaat dat dan door en dan voel ik me nog kutter en nóg chagrijniger en ..


    You'll never dream alone. <3

    Ik ken mensen die zulke dingen altijd zeggen. En dat noem ik arrogantie.
    Iedereen heeft soms van die dagen :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb owk wel eens van die dagen, maar dan het meeste tijdens training..
    Dan hebben hun blijkbaar ook van die dagen en dan gaan ze mij de schuld geven terwijl het écht hun eige domme fout is! Dus uiteindelijk schiet ik uit mijn slof en bijt hun toe door te zeggen wat het probleem is en waarom ze steeds míjn noemen?
    Dan gaan hun juist doen alsof hun de victim zijn en helemaal verontwaardigd doen, kansloos.

    Dusja, ik begrijp je wel..


    ×Bury all your secrets in my skin×