• Dat vraag ik me af, want vanmiddag vertelde een vriendin me iets wat ik liever niet had willen weten.

    Mijn vriendin is Armeense en heeft nu al 3 week een vriend. Maar van haar ouders mag ze niet met Nederlandse jongens omgaan. Ze begon te huilen toen ik blij voro haar was, ik wist niet dat haar ouders daar zo tegenover staan, want elke keer als ik daar was waren die mensen zo aardig. Ik wil het wel geheim houden maar ik ben zo bang dat ik er moeilijkheden mee ga krijgen. Oke ik weet is ben Selfisch, maar dan nog.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Als je er zelf moeilijkheden mee krijgt, kan je dat beter eerst aan haar vertellen. Want het zou lullig zijn als jij er problemen door zou krijgen ,door haar. Of gewoooooooooooooooooon vergeten dat ze het ooit tegen je vertelt heeft.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Devotion schreef:
    Als je er zelf moeilijkheden mee krijgt, kan je dat beter eerst aan haar vertellen. Want het zou lullig zijn als jij er problemen door zou krijgen ,door haar. Of gewoooooooooooooooooon vergeten dat ze het ooit tegen je vertelt heeft.

    Nou het probleem is dus dat ik haar zo van huis weg zie lopen en dan krijg ik straks haar vader voor de deur ofzo, en daar heb ik niet echt zin in.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Je weet wat ik hier over gezegt hebt, (flower)

    praat er over met haar. Zeg dat je het er moeilijk mee hebt dat ze je dat geheim heeft verteld. En vraag haar wat je moet zeggen als haar ouders bij jou zouden informeren over een eventueel vriendje van haar...

    Nja, ik snap niet hoe je hier in problemen mee moet komen eigenlijk. ik denk niet dat iemand jóu er verder voor gaat blamen ofzo.
    En wat wilde je dan anders doen eigenlijk? =/


    Mew <3

    PoisonIvy schreef:
    (...)
    Nou het probleem is dus dat ik haar zo van huis weg zie lopen en dan krijg ik straks haar vader voor de deur ofzo, en daar heb ik niet echt zin in.

    Weglopen voor een jongen? 0_0
    Dán zou ik dat eerst aan haar vertellen, dat je er zelf geen moeilijkheden mee wilt krijgen. Óf ze moet een persoon zijn, die het wel begrijpt als je naar haar ouders toestapt en het vertelt.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Als er iemand vraagt aan mij om iets geheim te houden doe ik dat gewoon. Behálve als het gaat als iets om: Ik ben verkracht, ik moet drugs smokkelen of ze komen me afmaken etc. Dan zal ik ook meteen er iets over zeggen. Maar als het iets gewoon is, niet zoals die voorbeelden hierboven, zal ik het zwijgen totdat hij/zij zegt dat het mag verteld worden.

    NotYourFreak schreef:
    Nja, ik snap niet hoe je hier in problemen mee moet komen eigenlijk. ik denk niet dat iemand jóu er verder voor gaat blamen ofzo.
    En wat wilde je dan anders doen eigenlijk? =/

    Ze kunnen haar er wel een beetje voor blamen. Als haar vriendin vb. weg zou lopen, en die pa komt het aan haar vragen, dan geeft die pa háár de schuld omdat ze het wél wist, maar niet zei.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    hier kan jij geen problemen mee krijgen, pas als haar ouders je wat vragen en je liegt erover. En zelfs dan kunnen ze je niet aansprakelijk maken, want zolang jij zegt dat je het niet wist, en je vriendin is een echte vriendin zegt ze ook niet tegen haar ouders dat jij het al wist als jij voor haar speciaal hebt gelogen. so just relaxx.


    i know you'll be my paparazzi *