• Hallo stellejte Kikkers^^
    Like.. weet je wat ik nu tog heb meegemaakt!? ;o
    Ik kan toveren^^
    Ik had me mobiel gesloopt, en hij wouw niet meer opladen enzu..
    en ik heb hem pas 3 Maanden :X GneGne..
    Maar toen gingen ik en me vriendin Melig doen.. en keken we Ginues is the hous.. of zowiets
    en die gabber ging rare spreuken zeggen. dus ik ging dat ook doen. bij me mobiel.. en daarna ging ik weer proberen hem op te laden.. en toen ging ik porre en nu doet hij het weer =]
    Dus hoces poces Iedereen kan toveren^^
    Sexxi He?! ;o
    Maar ik vind het wel eng ;o
    Maar even wat anders he..
    Ben ik de enige die een gsm binnen 3 maanden tijd kan slopen.. En ook weer kan maken Of zijn jullie altijd heel voorzigtig met nieuwe spullentjes??x']
    Xx..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Hahahah, ik heb vandaag mijn mobiel keihard op de grond gesmeten. Verwendkreng aanval.

    ik en Stofzuigers; a BIG No No xD


    I solemny swear i am up to no good

    whahadat vind ik cool

    @Barbara
    DATHOORDE IK NOG IN DE SOKKENLA. foei. =3


    We can only learn to love by loving.

    Lovejoy schreef:
    Hahahah, ik heb vandaag mijn mobiel keihard op de grond gesmeten. Verwendkreng aanval.

    als ik mijn gsm van 5 meten hoog laat stuuteren,, zit er geen sgametje op..
    trek ik hem iets te hart open *Ja er zit een toetsebord op* Gaat dat ding hem flippen ><
    Maar hij doet het wweer =]
    alleen als ik muziek wil luisteren,, beweegt dat stekkertje telkens en geeft hij raar geluis.. en ik moet de oplader vast zetten met een touwtje.. anders maakt hij geen contact.. x'']


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik ben niet extreem netjes of zo, maar mijn mobiel heeft al een duikvlucht uit mijn slaapkamerraam gemaakt en is tienduizend keer gevallen, en hij heeft alleen nog maar schrammetjes xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.