• Ja, ik heb een slaapprobleem >.<, ik kan gewoon niet meer slapen... of ik wordt om half 4 wakker en slaap niet meer verder.

    heeft iemand een oplossing?

    warme melk drinken?
    [/van horen zeggen, geen idee of het werkt]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    JA! Nouja.. oplossing. -zucht-
    Ik heb hetzelfde als jou. Er is van dokter vogel. Een of ander homeopatische spul. Als je dat voor en na je slaap inneemt.. gewoon.. voor ALTIJD. Dan slaap je beter. -dit werkt echt, alleen moet je het blijven nemen-.
    Ook kan je wagenziekpilletjes proberen -ik weet, wtfuck O_o- maar die werken slaapverwekkend. En zijn minder sterk als Slaappillen. Die je ook gewoon kan proberen -kan ook een halve nemen-
    oh well.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ligt eraan, ik weet niet hoe je leefstijl is.
    Als je net voordat je slaapt nog achter de computer zit, kan dat het probleem zijn, omdat je ogen veel licht opnemen, en als je dan gaat slapen kan dat problemen opleveren.

    Nog een tip:
    Denk aan leuke dingen, en ga er diep op in. En geef je niet te snel voer als je niet kan slapen, blijf proberen!
    Succes :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Warme melk :Y)..


    "I shut my eyes in order to see.'

    In mijn examen stond een tekst over onderbroken slaap, dan ga je eerst 4 uur slapen, en dan ga je weutikveelwat doen, en een paar uur later ga je weer 4 uur slapen. En dan is je slaapritme net zo als de zoogdieren en de inheemse stammen. 8D


    Negeer dat maar, ik heb geen idee. :'D


    blame the bully.

    Er zijn veel opties!

    - Warme melk.

    Als je dat niet lekker vind, helpt thee met melk of warme chocolademelk wel eens.-

    Een warm bad voor je naar bed gaat.

    Het nadeel is, niet iedereen ziet er goed uit als je 's Avonds in bad gaat. Je haar kan pluizen, je huid kan sneller uitdrogen, of vetter worden..Maar aan de andere kant, je hoeft niet perse heel je haar te wassen, gewoon even een half uur lekker liggen in bad doet wonderen!

    - Minder suiker, of zoiezo iets eten voor je slapen gaat.

    Het schijnt dat je met een rammelende buik soms zelfs beter slapen kan! - Inslaap komen kan moeilijk zijn, maar als je dan eenmaal slaapt.. Dat wilt overigens niet zeggen dat je niks meer moet eten!

    - Je kan altijd nog een lichte variant van slaappillen aanvragen bij een apotheker of, via je huisarts.



    :']

    Sucks, ik heb geen idee.

    slaappillen slikken

    doe ik ook op dit moment ik slaap neit omdat ik vorige week ben aangereden ik zie telkens dat laatste beeld voor me en ik heb van alles gekneusd en slaappillen en pijnstillers zijn een goede oplossing..


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Langer opblijven ? Of ik zal een slaapliedje komen zingen. (nerd)


    A. ikmisje.

    Ga op je rug liggen met je handen gekruisd op je buik. Doe je ogen dicht. Denk aan iets leuks, iets opwinderigs of iets anders grappigs. Ontspan alles. Eerst je voeten, dan je armen, je buik, en dan je hoofd.

    Misschien kan je heel zacht de radio aan doen. Dan kan je je ergens op concentreren.

    Sowieso niet cola of koffie drinken, kort voor dat je gaat slapen. Daar zit cafeine in, en daar word je druk van.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Noukelplopx3 schreef:

    Sowieso niet cola of koffie drinken, kort voor dat je gaat slapen. Daar zit cafeine in, en daar word je druk van.


    ik drink zowat alleen maar water...

    ik heb eht zelfde als jou en zit met het zelfde probleem ne het gaat maar niet over maar bij veel werken deze tips wel dus dan zal ikz e maar geven:
    1*voor je slaapt ontspannen en neit voor de computer of tv blijvne zitten .
    2*melatoline pilletjes kopen(heb al geprobeerd maar bij mij helpen ze neit maar msischien bij jou?!)
    3*zoals ene ander al zegt :homeopatisch middel kopen of wagenziek pilletjes.
    4* probeer eens anders te liggen emt meer kussens onder je of 2 dekbedden (he tklinkt raar maar helpt vaak wel)
    denk aan iets slaapverwekking of juist iets moois en denk en droom daar over en dan val je van zelf in slaap.
    5* als alles neit helpt denk dan gewon dat eht ooit wel over gaat en dat las je ligt je ook rust(maar wel minder)
    ik hoop dta eje r van af komt maar ik zit er nog wel even aan vast.
    xxx


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give