Bluh schreef: Ja, maar dat hangt er wel vanaf hoe ver je gaat. Als je het bijv. alleen maar een beetje lichter maakt en wat figuurtjes toevoegt, oké, maar als je jezelf compleet verandert vind ik wel dat het faken is.
Hangt er vanaf. Ik heb vroeger wel eens een pukkeltje ofzo weggewerkt, maar dat vind ik nu niet echt faken. Faken is pas als je aan je gewicht gaat zitten of je tanden witkleurt ofzo.
hm, het is te zien. Als je zo eens een puistje wegwerkt om een foto op netlog te zetten ofzo, dan niet. Maar als je zo je neus gaat verdunnen, je ogen een andere kleur geven, een donkere huidskleur en weet ik veel wat nog allemaal, tot je er bijna niet meer op lijkt én dàn zeggen dat jij het bent.. ja, dan vind ik het wel faken.
UseSomebody schreef:
hm, het is te zien. Als je zo eens een puistje wegwerkt om een foto op netlog te zetten ofzo, dan niet. Maar als je zo je neus gaat verdunnen, je ogen een andere kleur geven, een donkere huidskleur en weet ik veel wat nog allemaal, tot je er bijna niet meer op lijkt én dàn zeggen dat jij het bent.. ja, dan vind ik het wel faken.