• De stelling van vandaag luidt:
    Dikke mensen hebben dat aan zichzelf te danken

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Dit is mijn signature...

    Somige wel maar somige ook niet.

    Maar ze zijn wel altijd gezelig
    teminste die ik ken wel;)(yeah)(krul)(nerd):)(lol)(flower)


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    mensen met suikerziekte en mensen die roblemen hebben met hun alvleesklier,, dat soort mensen kunnen er niks aan doen.

    maar er zijn ook mensen die zich gewoon dik eten,, en dan roepen "Ik heb geen idee hoe dit zo gekomen is" van die mensen is het wel gewoon hun eigen schuld. En als je de bouw ervoor hebt,, kan je alsnog wel op je eetgedrag letten en dan hoef je ook niet per se dik te zijn.

    conclusie: een beetje van beide dus


    I'm dreaming my end till I'm living it

    Vet hard o_o
    nee, ik ben er niet mee eens :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Soms wel, soms niet.


    "I shut my eyes in order to see.'

    soms


    JONAS BROTHERSS. <3

    Degene die er niets aan kunnen doen, zijn in de minderheid


    Your make-up is terrible

    r0ckstar schreef:
    mensen met suikerziekte en mensen die roblemen hebben met hun alvleesklier,, dat soort mensen kunnen er niks aan doen.

    maar er zijn ook mensen die zich gewoon dik eten,, en dan roepen "Ik heb geen idee hoe dit zo gekomen is" van die mensen is het wel gewoon hun eigen schuld. En als je de bouw ervoor hebt,, kan je alsnog wel op je eetgedrag letten en dan hoef je ook niet per se dik te zijn.

    conclusie: een beetje van beide dus


    agree, al denk ik dat er ook mensen zijn met een dunne omgeving, dat iedereen in de directe omeving gewoon veel moet eten om niet flauw te vallen en niet dik wordt. Als dat dan bijv je moedr is, denkt ze dat je niet genoeg eet, omdat ze het vergelijkt met zichzelf. Dit soort mensen kunner er ook niets aan doen...


    If you're going to hell, keep going

    r0ckstar schreef:
    mensen met suikerziekte en mensen die roblemen hebben met hun alvleesklier,, dat soort mensen kunnen er niks aan doen.

    maar er zijn ook mensen die zich gewoon dik eten,, en dan roepen "Ik heb geen idee hoe dit zo gekomen is" van die mensen is het wel gewoon hun eigen schuld. En als je de bouw ervoor hebt,, kan je alsnog wel op je eetgedrag letten en dan hoef je ook niet per se dik te zijn.

    conclusie: een beetje van beide dus
    Ja, maar sommige mensen krijgen juist suikerziekte door hun overgewicht en dan kan het alsnog je eigen schuld zijn terwijl je suikerziekte hebt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mee eens, eerlijk gezegd? Maar er zijn uitzonderingen natuurlijk.
    Je kan het van meerdere kanten bekijken.
    Stel dat je zo bent opgevoed, met heel veel eten. Dat je van jongs af aan al volgepropt wordt. Ja, dat kan. Mijn vriendin de buurmeisje heeft dat <.< Ze is twee jaar oud, en nu al 25 kg fzo.
    Daarnaast heb je ook nog de mensen die iets hebben in hun binnenste. Ze eten weinig, maar komen veel aan.


    ok

    oneens,
    sommige wel die eten te veel,
    maar mensen met een ziekte niet,ik ben dan niet dik maar weeg veel te veel door dat ik een te trage schildklier heb.


    Be nyappy

    Devotion schreef:

    Oneens. Ofcourse, als je veel eet wordt je dik, maar je kan ook een of andere ziekte hebben waardoor je gewoon dikker bent. En dát is dan niet je eigen schuld.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Er zijn wel mensen die zichzelf dik eten, maar sommige krijgen het door medicatie, of door de lichaamsbouw, dus ik ben het er niet mee eens.


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>

    Oneens want 't ligt eraan, als je een ziekte hebt fzo dan kan je er niet veel aan doen, maar als je dik bent omdat je te veel eet is dat wel je eigen schuld, ja.


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Okee, door deze stelling voel ik me dus aangesproken. Já ik ben dik en née Ik prop me niet vol! Ten eerste het zit in míjn familie. Ten tweede Ik haat al die vooroordelen. 3. Ik eet veel minder als 'normale' kinderen. en 4. Mijn schildklier werkt te traag. En iemand die dan 'normaal' is gaat dan zitten roepen dat het je eigen schuld is! Jullie weten gewoon niet hoe dat voelt, dus roep het dan ook niet. En hoe moeilijk het is om aftevallen als het in de familie zit en je zo als ik iets aan je schildklier hebt. Dat is gewoon fucking moeilijk. Er gezeik er bij, maakt het nog moeilijker. Ik vindt deze stelling erg.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Sommige wel, en sommige niet. De een heeft een ziekte waardoor ze alle vocht vasthouden, de ander vreet zich vol en komt kilo's aan. Dan is het wel je eigen schuld. Het licht er dus aan, over welk geval je praat. :3