• Ik vind het echt verschrikkelijk dat Selena Gomez met Taylor Lautner date. Ook omdat ik Selena al haat, ik vind haar samen met Demi Lovato en Miley Cyrus echt stom. Sorry voor de fans. Maar ik vind het ook vreselijk omdat ik op Taylor ben, en dat zijn veel meisjes. Maar ik heel erg. En trouwens, Taylor verdient toch beter? Eerst had hij een vriendin die Sarah heet, die lijkt me echt heel aardig en ze zien er samen uit als een superstel. En nou is het dus uit tussen Nick Jonas en Selena. Ik kom misschien laat met dit onderwerp, maar ik ben er pas sinds kort achter. Waarschijnlijk daten ze al een tijdje.
    Wat vinden jullie hiervan?
    En weet iemand meer van hun, en of het moeilijk gaat tussen hun? Wat dat zou natuurlijk geweldig zijn. Aangezien het dan uit kan gaan.
    En ja misschien valt het jullie op dat ik het woord 'date' gebruik, want tijschriften, enz. gebruiken vaak dat woord als het om verkering tussen celebs gaat.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Hoe kan je op iemand zijn die je niet kent? NEt of je ze echt ooit gaat ontmoeten hé!


    I can't see the future with tears in my eyes

    Als elkaar leuk vinden en ze zijn verliefd op elkaar.
    Laat ze dan toch.


    I need you like a heart needs a beat

    je kent haar niet en miley enzo ook niet
    miss zijn alle geruchten enzo niet waar. puur omdat journalisten een verhaal willen....


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    TeamJacobxx schreef:
    of het moeilijk gaat tussen hun? Wat dat zou natuurlijk geweldig zijn. Aangezien het dan uit kan gaan.

    wtf? Als je dan toch zoveel van hem houdt, of hem zo graag hebt, waarom wil je hem dan gewoon niet gelukkig zien? Als je weet dat jij hem nooit zult hebben, accepteer dan dat hij gelukkig is met een ander meisje. Je kan Selena Gomez wrsch gewoon niet af alleen omdat ze verliefd is geworden op die Taylor. En hoe weet jij nu of hij beter verdient als je geen van beide kent?

    Ik gun het hem wel. Maar ik snap niet waarom het uit is tussen hem en Sarah, en dat 'ie nu voor Selena heeft gekozen. Dat is eigelijk mijn hele punt.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik ben geen fan van deze 3 maar wil er wel evn wat over zeggen.
    Als je Miley,Selena en Demi niet kent hoe kun je dan zo over hun oordelen?


    I need you like a heart needs a beat

    TeamJacobxx schreef:
    Ik gun het hem wel. Maar ik snap niet waarom het uit is tussen hem en Sarah, en dat 'ie nu voor Selena heeft gekozen. Dat is eigelijk mijn hele punt.

    Da zal iets privé tussen hen zijn zeker.


    I need you like a heart needs a beat

    oke laat maar dan ik sluit dit topic, ik had Quizlet wat hoger ingeschat


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    TeamJacobxx schreef:
    Ik gun het hem wel. Maar ik snap niet waarom het uit is tussen hem en Sarah, en dat 'ie nu voor Selena heeft gekozen. Dat is eigelijk mijn hele punt.

    Meestal gaan mensen uit elkaar als ze niet meer van elkaar houden ofzo -_- En waarom hij voor Selena heeft gekozen? I dunno, omdat hij haar nu wel graag ziet zeker..

    BeatControll schreef:
    Ik ben geen fan van deze 3 maar wil er wel evn wat over zeggen.
    Als je Miley,Selena en Demi niet kent hoe kun je dan zo over hun oordelen?


    ik neem Paris Hilton maar even als voorbeeld, mensen die vinden haar ook minder, omdat ze er overdreven uitziet, een vervelende houding heeft, irritant praat en zulke dingen, dat heb ik nou ook met Miley, Selena en Demi


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    TeamJacobxx schreef:
    oke laat maar dan ik sluit dit topic, ik had Quizlet wat hoger ingeschat

    Je zou je zelf eens moeten bezig horen.
    Je beoordeeld mensen en je kent ze nog niet eens.En dan gaat het eens aan de users van Q. liggen


    I need you like a heart needs a beat

    Wees nu niet boos op me, want dat heeft geen nut. Ik vind Taylor ook erg mooi, maar verliefd worden, dat kan eigenlijk gewoon niet. Je weet niet hoe hij echt is. & als ze verliefd en gelukkig zijn, laat ze dan .. Het is toch niet verboden om elkaar graag te zien?


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    TeamJacobxx schreef:
    (...)

    ik neem Paris Hilton maar even als voorbeeld, mensen die vinden haar ook minder, omdat ze er overdreven uitziet, een vervelende houding heeft, irritant praat en zulke dingen, dat heb ik nou ook met Miley, Selena en Demi

    Je kunt Paris moelijk vergelijken met die ander 3 :')


    I need you like a heart needs a beat

    ik wil jullie niet de schuld geven ofzo, maar bij heel veel mensen geven jullie steun en hulp, en zijn jullie het er mee eens wat mensen schrijven, en ik schrijf een keer mijn mening en dan is het allemaal opeens onzin ?


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    BeatControll schreef:
    (...)
    Je kunt Paris moelijk vergelijk met die ander 3 :')



    ik vind ze allemaal net zo irritant


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.