• Ja, een jongen bij mij in de klas is authistisch. Ik kan het goed met 'm vinden en ga steeds meer met hem om.
    Hij loopt bijna de hele dag samen met mij naar andere lokalen, zit graag naast me en doet veel voor me.
    Zo ook vrijdag in de efteling, hij wilde persé opnieuw in en atractie omdat hij naast mij wilde zitten. Dat hebben verschillende kinderen gezien en toen begonnen ze heel hard te lachen.
    Later in de bus werd dus aan hem gevraagd of hij verliefd op mij was. Toen zei hij 'nee, maar Jalissa begrijpt mij teminste. Jullie denken allemaal aan jezelf, maar zij is lief. Niemand anders die zal mij ooit begrijpen, of het ook maar willen. Zij wel, daarom hou ik van haar.'
    Ik vond dat zó lief. Het zal niet heel bijzonder klinken, maar hij heeft enorm veel moeite om zijn emoties te tonen. Ik vind het echt lief, ik kreeg tranen in mijn ogen toen hij dat zei.

    wauw:O
    dat is echt lief=)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Ik heb ook zo'n soort jongen in mijn klas, maar buiten dat heeft hij nog een tal andere vreemde dingen. De hele klas probeert hem te helpen.. maar het lijkt alsof hij dat niet wilt.
    Hij is eerder een vreemd type, hij kijkt je minutenlang aan en blijft gewoon kijk, heeft vreemde ticks, zijn nagels zijn afgebeten en hij heeft er schimmel op staan, verteld verhaaltjes (op msn weliswaar, anders durft hij niet te praten) dat hij zijn nicht, waarmee hij samen is zwanger heeft gemaakt, hij loopt naar de leerkracht en verteld doodleuk dat hij aambeien heeft en eenmaal heeft hij tegenover iemand gedreigd dat als die nog eens iets zegt, hij hangt!

    Best eng! en daarom, ik kan totaal niet met hem om. ik negeer hem dan ook het liefst.. en probeer eigenlijk nooit naast hem te zitten.

    Dus eigenlijk heb ik best wel respect voor jou dat je met hem om gaat, het lijkt me toch wel moeilijk en voor die jongen is het waarschijnlijk ook wel een grote steun!

    En inderdaad, het is echt lief van hem dat hij zoiets zegt!

    Hij is dan niet zo moeilijk als jij hierboven zegt, ik denk dat ik een stuk minder goed zou weten hoe ik daarmee mee om moest gaan. Ook Justin is nou niet vreselijk 'normaal' maar ik weet er zo mee om te gaan. ^^

    Dat is echt heel erg lief. (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ooh da"s kei lief !
    x


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik wilde precies zeggen als wat Mellifluous zei..
    Want ze zijn bar slecht in emoties tonen.
    Mijn broertje is een hele erge auhtist en die kan daar helemaal niet mee handelen.
    Dus ja, ik snap wel dat het je raakte [:


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Wat lief

    Zeker niet laten vallen.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Dat vind ik wel speciaal. :)
    Dat hij dan eigenlijk wel om je geeft.
    En, trek je er niets van aan als anderen jullie uitlachen ofzo, gewoon negeren of ze zelf uitlachen :P


    007