• Morgen, morgen, morgen krijg ik eindelijk na 3 maanden me underbustcorset en bijpassend rokje van attitude holland JIPPIE XDD

    goh ik ben best trots dat ik zo lang heb kunnen wachten XD


    I build a house for your bones!

    Drie maanden?! o.o Ik vind een week al lang als ik op een bestelling moet wachten..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    :'D Leuk n.n

    3 maanden vind ik wel heel erg lang wachten. :p


    -

    Generation schreef:
    Drie maanden?! o.o Ik vind een week al lang als ik op een bestelling moet wachten..


    Ja ik meestal ook maarja ik moest wel geduld hebben XD


    I build a house for your bones!

    Had je het 3 maanden geleden besteld of was je het toen van plan te kopen, want idd, 3 maanden is best lang voor het wachten op een bestelling.


    Als je maar een ananas hebt..

    VoodooDoll schreef:
    Had je het 3 maanden geleden besteld of was je het toen van plan te kopen, want idd, 3 maanden is best lang voor het wachten op een bestelling.


    Ik had het 3 maanden geleden besteld..


    I build a house for your bones!

    Lovebite schreef:
    (...)

    Ik had het 3 maanden geleden besteld..
    Ik zou echt geld terugvragen als ik jou was tenzij er stond dat je voor kon bestellen =S

    Cool,
    ik heb gisteren een jurk bij attitude holland besteld om hem te dragen bij de bruiloft van mijn tante(A)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Mannequin schreef:
    (...)Ik zou echt geld terugvragen als ik jou was tenzij er stond dat je voor kon bestellen =S


    Nee dat wou ik niet omdat ik die kleding echt heel graag wil hebben, en tja dan vind ik het wachten wel waard XD


    I build a house for your bones!

    woeeehhh cool man! ^^

    maar echt bij attitude moet je soms vet lang wachten... ik moest ook 3 maand wachten op een vest --' terwijl het met de large al binne 5 dagen er is =S


    dream, dare, fly!

    ANNExROCKT schreef:
    woeeehhh cool man! ^^

    maar echt bij attitude moet je soms vet lang wachten... ik moest ook 3 maand wachten op een vest --' terwijl het met de large al binne 5 dagen er is =S


    Jeej ik ben niet de enige die zo lang moest wachten haha


    I build a house for your bones!

    Wat trek je eigenlijk aan onder zo'n underbust korset?


    No growth of the heart is ever a waste

    Koel. :]

    Aurelia schreef:
    Wat trek je eigenlijk aan onder zo'n underbust korset?


    ehm gewoon een zwart topje denk ik.


    I build a house for your bones!

    Hebbie een feuteu:9~?


    rules don't stop me