• Hier komt 'ie dan =)
    Weet iemand hoe je van die grote krullen maakt in je haar? Niet van die pijpenkrulletjes, maar van die krullen zoals je ziet bij Vanessa Hudgens, Miley Cyrus of Christina Zo'n barrel curls dus. Ik heb het al geprobeerd met krulmousse en mijn krultang, maar toch krijg ik nog altijd niet dat grote krul effect. Iemand nog een ideetje? ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    LxKaulitz schreef:
    's Avonds je haar nat maken,
    Papillotteeehh in je haar draaien.
    's Ochtend een kwartier eerder uit je bed,
    Spray haarlak, gelspray, whatever in je haar(of niks)
    En haal ze eruit.
    Je vingers er door heen halen, en de krullen los schudden. Als ze te heftig zijn, beetje uit borstelen.

    Ik heb zulk stijlhaar als maar zijn kan ^^ En het helpt.
    Wat is een papilottedinges? xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hopeless schreef:
    (...)Wat is een papilottedinges? xD


    http://fotos.marktplaats.com/kopen/c/16/CSqNjAJBXZ0yPfO4omQx1w==.jpg


    -

    Decoy schreef:
    (...)
    Dat herken ik heel erg. o.o'

    heb ik ook, en als het regent en ik kom op school is het weer weg(huil)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Me moeder had een keer met die papilottedinges mijn haar gekruld [/ze is kapper].
    Maar daar krijg je juist kleine krulletjes van. Ik zou voor de grote krulspelden gaan. :')


    ok

    Hopeless schreef:
    (...)Wat is een papilottedinges? xD


    ¬¬ mensen van tegenwoordig, te lui om te googlen.

    Anyway, het zijn een soort rubberen/schuim bandjes waar je plukken haar om heen krult, ze ombuigt, er mee slaapt, en de volgende dag er uit haalt.

    Masterpiece schreef:
    Me moeder had een keer met die papilottedinges mijn haar gekruld [/ze is kapper].
    Maar daar krijg je juist kleine krulletjes van. Ik zou voor de grote krulspelden gaan. :')


    Papilotten blijven beter zitten, zonder je haar te beschadigen, en je moet ze los schudden.

    Braindamage schreef:
    Vraag aan je kapper ? :'D


    <'3

    Ik doe dat met een steiltang:Y)
    Je zet je steiltang gewoon in een pluk (gewoon alsof je gaat steilen), je flipt hem om en laat je steiltang naar beneden glijden.
    Dan kun je hem met je vinger nog een beetje ronddraaien, zodat het meer als krul eruitziet.
    Beste resultaat is als je het eerst helemaal gesteild hebt en een niet zo'n zware haarlak in je haar spuit. Ze zakken anders wel snel uit.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Decoy schreef:
    Met grote krulspelden.