• Beste Q'ers,

    Ik ben binnenkort van plan om mijn botten te gaan breken:Y)! Jhaa ik ga leren skateboarden samen met een vriendin van me.
    Ik ben nu opzoek naar een oude skateboard die ik kan opknappen voor héél goedkoop of gratis is nog beter.

    Heeft iemand miss een krot skateboard die alleen maar in de weg staat graag niet zover van Amsterdam.

    Alvast bedankt(flower)

    Koop gewoon bij intertoys of bartsmit een skateboard XDD. en woon je in amsterdam?


    I build a house for your bones!

    @ Hierboven: idd. Die kosten 15 euri. Kijk wel goed naar het gewicht dat hij kan houden. Want rijden op een crappy board dat 20 kilo kan houden is geen doen..
    Die van mij is inmiddels half zwartgespoten en versierd met hartjes en spermazoiden :']


    No growth of the heart is ever a waste

    je kan beter een dure nemen :Y). want goedkopen hebben slechte wielen waardoor je minder goed kan skate, en die sneller kapot gaan e nje langzamer hand meer geld kwijt aan het repareren van je board :Y).


    If You Don't Dance You hate Your Parents.

    Die van mij doet het anders nog prima. Maar goed, ervaringen verschillen en misschien ben ik er gewoon zuinig mee Oo Ghehe, geloof je het zelf, Sam =='
    Een dure kost tussen de 80/100 euro met her en der uitschieters.


    No growth of the heart is ever a waste

    ja, maar in woon helemaal in belgie. (:


    A. ikmisje.

    En hoe weet je eigenlijk of een skateboard een goede is of niet?

    Poppy schreef:
    En hoe weet je eigenlijk of een skateboard een goede is of niet?

    Dat voel je. Ik heb net een nieuw board gekregen voor mijn verjaardag en hij rijdt als vanzelf. Het deck is sterker en veerkrachtiger, en hetzelfde geldt voor de wieltjes. Een paar goede merken: Powell (de oudste fabrikant van boards, daarvan heb ik een board) World Industries. Heb je een merk daarvan in handen, dan ben je verzekerd van een kwalitatief heel goed board.


    No growth of the heart is ever a waste