• Ik wil graag een andere pony : een rechte zeg maar die dan schuin afloopt. het klinkt ingewikkeld maar goed. ik durf het alleen weer is niet en mag volgens mij ook niet meer naar de kapper omdat ik pas ben geweest x_X naja 2 of 3 maand geleden tenminste voor me highlights.

    en ik wil ook mijn haar verven en dat mag ik niet dus dat doe ik dan maar niet x_x =3

    maar goed ideetjes voor hoe ik mijn moeder kan overhalen ? en foto's van leuke kapsels?


    We can only learn to love by loving.

    Je mag je haar niet verven, dus koop een kleurspoeling, die is niet permanent.
    En over je kapsel, dat moet je gewoon doen als je dat leuk vindt. Ik heb het ook gedaan toen ik een pony wilde en ben er heel blij mee :]
    Mocht je het niet leuk vinden, dan groeit het zo weer weg (in de zomer groeit je haar tot 2x zo snel) of ga je gewoon weer naar de kapper.


    I clicked my heels and wished for you.

    goh, ik heb zo geen ervaring met moeders overhalen. -.-
    ik ben laatst voor 80 euro naar de kapper geweest, dat mocht gewoon. o_x damn, die zijn gek.
    maar ik hoef mn ouders nooit over te halen, want ik mag alles. :o
    nouja, ik wens jou iig wel succes 8D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Zoiets?'

    zoals xBiteMe al zei, kleurspoeling. Dat is niet pernament.
    Ik mag mn haar ook niet verven, nouja, niet helemaal.
    Anders gewoon zeggen dat je het zo graag wilt enzo, en anders misschien even wachten.


    Underdog, just look at the mess you made.

    xLoveIsDeadx schreef:
    goh, ik heb zo geen ervaring met moeders overhalen. -.-
    ik ben laatst voor 80 euro naar de kapper geweest, dat mocht gewoon. o_x damn, die zijn gek.
    maar ik hoef mn ouders nooit over te halen, want ik mag alles. :o
    nouja, ik wens jou iig wel succes 8D

    jij hebt coole ouders!:Y)

    maar ik weet niet hoe je dat moet doen, sorry :X

    Whipple schreef:
    (...)
    jij hebt coole ouders!:Y)

    maar ik weet niet hoe je dat moet doen, sorry :X

    ja ik weet het. :'D
    ik mag alles zolang ik er maar geen misbruik van ga maken, zoals stiekem drinken ofzeu.
    als ik wil drinken moet ik dat zeggen en dat krijg ik het gewoon. :Y)
    nu ben ikwel zo slim om er geen misbruik van te maken, anders is alles zo over. 8D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    AstridvsHero schreef:
    Zoiets?'

    zoals xBiteMe al zei, kleurspoeling. Dat is niet pernament.
    Ik mag mn haar ook niet verven, nouja, niet helemaal.
    Anders gewoon zeggen dat je het zo graag wilt enzo, en anders misschien even wachten.


    nee heel anders :$


    We can only learn to love by loving.