• Kirsten is grappig xD en ik heb Kirsten 14 juni gezien,maar zij mij niet xD


    Lalalalalalalala.

    x3 O.o ANKE VERLAAT ONSN U :'(

    Nou.. :'(

    TOEDELZ,,,


    We can only learn to love by loving.

    whaha ik zeg soms ook dingen de heledag of luister de heledag dezelfde muziek word me ma soms ook gek van !

    maar ik ben zo playstationen dus ik denkdat ik zo weg ben als ik niks meet plaats waten jullie dus waar ik mee bezig ben:P

    oeww onee ik ga dor tot de 50 whaha XD dan kan ik miss nivo hoger als ik 10 quizen heb:P

    x3 wha kee x3

    IK MOET ZO NR STOMME VERJAARDAG ;l geen zin x3
    da wijf zeikt altyd tegen my over myn sgoene ;l << oef wat erg dak bootmanschoene draag fzo x3


    We can only learn to love by loving.

    lOall x3


    We can only learn to love by loving.

    OOW das kuttens... xD nou .. have fun dan.. dan kan ik verder gaan met mijn quizlet schrijveren voor er mensne ongeduldig wordne xD

    x.,


    Wie du mir, so ich dir.

    OOW das kuttens... xD nou .. have fun dan.. dan kan ik verder gaan met mijn quizlet schrijveren voor er mensne ongeduldig wordne xD

    x.,

    whaha kee x3


    We can only learn to love by loving.

    whaha echt dom dat mesnen daar over gaan zeuren zeg je draagt toch zelf wat je leuk vind owwjaa heb ik ook zoiets
    zondag vier ik me verjaardag (hoera) is me tante er nie mee eens om geld te geven ik soaar voor playstation 2 spelletjes maar ze wilt daar geen geld voor geven omdat ze dat onzin vind ofzoo :S

    whaha echt dom dat mesnen daar over gaan zeuren zeg je draagt toch zelf wat je leuk vind owwjaa heb ik ook zoiets
    zondag vier ik me verjaardag (hoera) is me tante er nie mee eens om geld te geven ik soaar voor playstation 2 spelletjes maar ze wilt daar geen geld voor geven omdat ze dat onzin vind ofzoo :S

    Jaa he x3

    O.o alvast gefeli i think x3


    We can only learn to love by loving.

    dankjee want jij ebn dan nog op vakantie :( wat heel jammer is
    majaa hoelaat meot jij naar die verjaardag dan?

    NOu... alvast gefeli dan. (hoera)(yeah)(flower)


    Wie du mir, so ich dir.

    weetje x3
    ik haat het eigenlyk dak op vakantie ga x3
    hebk geen comp xP


    We can only learn to love by loving.

    wat ik met net bedenk nicol is dat dit veel sneller gaat dan de ps steeds sturen naar elkaar:P

    dankjee want jij ebn dan nog op vakantie :( wat heel jammer is
    majaa hoelaat meot jij naar die verjaardag dan?


    ik weet :(:(

    uwhh rond 8 uur fzo i think x3


    We can only learn to love by loving.

    NOu... alvast gefeli dan. (hoera)(yeah)(flower)


    oeww dankjeee !