• Kirsten is grappig xD en ik heb Kirsten 14 juni gezien,maar zij mij niet xD


    Lalalalalalalala.

    whaa ik anders daar ook nie hoog mee geloof ik maar je vind mij slim en ik doe kbl:P
    ik ebn donderblond en soms vinden me ouders me zelf blond XD door me gedrag soms:P


    Ik ben heel dom x3
    ik x tegen een paal opgelopen omdak te durk was met myn iPod x3


    We can only learn to love by loving.

    jaa ik gaa ook lijstje maken

    - nicol
    -tom (H)
    - nick
    - meet en greet th
    - handtekeningen van th

    en gaa zo nog maar ff door !

    (...)

    Ik ben heel dom x3
    ik x tegen een paal opgelopen omdak te durk was met myn iPod x3
    whaha das kuttens xD


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)

    Ik ben heel dom x3
    ik x tegen een paal opgelopen omdak te durk was met myn iPod x3


    whaa die actie vind ik wel grappig:P
    ik das is een keer umhhhh ff denken,,,,,,,, was aan het fietsen had me vriendin van de weg gereden omdat ik te druk was met praten:P

    (...) whaha das kuttens xD


    x3 en ik al byna 20 x bijna overreden omdak overal mee besig ben dan de weg x3
    en x in de koeienstront geflikkerd [egt waar was goor ;l]


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    whaa die actie vind ik wel grappig:P
    ik das is een keer umhhhh ff denken,,,,,,,, was aan het fietsen had me vriendin van de weg gereden omdat ik te druk was met praten:P
    oow dat heb ik ook een keer gehad.. toen heb ik tegen zoon 'varkensrug'(witte stenen bult geval) aangeknalt en op mijn snuffert gegaan.. Whaha te erg xD

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    (...) oow dat heb ik ook een keer gehad.. toen heb ik tegen zoon 'varkensrug'(witte stenen bult geval) aangeknalt en op mijn snuffert gegaan.. Whaha te erg xD

    x.

    O.o x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    x3 en ik al byna 20 x bijna overreden omdak overal mee besig ben dan de weg x3
    en x in de koeienstront geflikkerd [egt waar was goor ;l]
    Awhhh (flower)


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)

    x3 en ik al byna 20 x bijna overreden omdak overal mee besig ben dan de weg x3
    en x in de koeienstront geflikkerd [egt waar was goor ;l]


    allemaal actie's voor jouu

    owwjaa was naar school aan het fietsen en zag een scooter niee,,, me vriendin zo kijk uit ik kijk zoo,, oepss bijna aanrijding scheelde maar een centimeter ofzoo

    (...) Awhhh (flower)


    DA WAS NIET LEUk x3
    ookal hebk de rest van de dag in myn pyjamabroek mogen rondlopen met beertjes erop en da vonk wel heel vet x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    DA WAS NIET LEUk x3
    ookal hebk de rest van de dag in myn pyjamabroek mogen rondlopen met beertjes erop en da vonk wel heel vet x3
    Whahah hipheid xD


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)

    DA WAS NIET LEUk x3
    ookal hebk de rest van de dag in myn pyjamabroek mogen rondlopen met beertjes erop en da vonk wel heel vet x3



    jij vind alles vet of niee:P :O beetjes die zijn schattig !

    Ank tieft hem af dus wij zeggen Awie Broodje brie, Bonjour de la France, Auf Wiedersehen, Bis Bald, Adios Amigos, Ola Chika, even kijken wat hebben we nog meer, oja Later aligator xD

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    ^^ Idd ALLES IS Vet x3 Hip of Loal x3

    weetje... myn ma werd boos omdak hele tyd Vet zei laatst x3 was grappig x3


    We can only learn to love by loving.

    Ik moet gaan. Doegdoeeeeeg<33333333333 Nu gaan jullie me missen he? -giggle-

    Baai.


    http://ciinderella-.tumblr.com/