• jaja morgen is het dan eindelijk zover na een half jaar aftellen mag ik na het concert

    het word dan wel met gekneusde armen en benen want ik ben woensdag aangereden..

    zijn er nog meer mensen die gaan ?


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Viel spass 8D


    ok

    Ik niet =\
    Veel plezier :'D


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Heel veel plezier =), sterkte met je kneuzingen..


    PINKPOP WAS SUPER=D

    JloveTH schreef:
    in osnabrück

    en ja ik heb gekeken want ik stak niet over ik reed op een voorrangsfietspad en die man die sloeg ineens af en toen BOEM !!

    ow x'D
    nou ja :|;@


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Pas goed op jezelf maar het belangrijskte: maak plezier!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jealouse ><


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Veel plezier^^
    Ik ben alvast jaloers xD


    Live for something or die for nothing

    Beterschap:Y)
    En hééél veel plezier, alleen een ding; het schijnt dat ze heel slecht is live :X


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    aah ik wil ook ook naar laffee, ik hoop voor je dat je verwondingen snel over zijn, beterschap

    Veel beterschap met je kneuzingen etc (:
    Ik ga niet, wel leuk dat je gaat ^.^ LaFee is niet echt mijn ding :'D
    Ik ga morgen naar Plopsaland
    (dance)

    Hopeless schreef:
    Beterschap:Y)
    En hééél veel plezier, alleen een ding; het schijnt dat ze heel slecht is live :X


    ik weet niet van wie je dat hebt gehoord maar ze was echt super ik stond helemaal vooraan ik denk 2 tot 3 meter afstand en het was echt fantastischxD

    en het was mooi een kleine hal en als je dan vooraan staat heb je wel mooi een paar keer oogcontact.. met bijna alle bandleden en christina zelf(H)


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~