• Ze zijn net geweest, mensen je kunt zeggen wat je vind maar ik vond ze geweldig vandaag! En ze hebben die laatste nood gewoon gehaald! :'D
    Als ze de finale niet halen mogen ze met opgeheven hoofd weg want ze hebben het toch echt goed gedaan!

    [/sla me ik vind ze goed XD]


    -

    Ik ben voor... eh... Waar komt die gast uit? Nouja, zijn liedje heette: This Is Our Night, en hij was ook bij Life&Cooking n.n

    Ierland!


    No growth of the heart is ever a waste

    ze zijn toch niet door? :\


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    oke,
    why in hell did we send them? T_T


    It's not the same without you.

    HEARTCRASH schreef:
    oke,
    why in hell did we send them? T_T

    Omdat ze stiekem heel goed zijn, Shine dan hea XD


    -

    Dat mens met haar mobiele draaitafel doet het hem.:Y)


    Zij was vet koewl, ik ben voor Turkey.


    we've only said goodbye with words

    Hebnietgekeken.Alleen ik vind het sowieso niet echt iets. BTW ze hebben wel lef<3
    Zo in glitterpakjes durven lopen :P

    Het hele fucking oostblok,

    ik vind het tijdverspilling, en mensen moeten zich met belangrijkere dingen bezighouden dan dat stomme, oneerlijke festival.

    Hehe.

    mij kan het geen moer schelen xD en dat is mijn mening :X x]

    Ik Vond Gordon Echt Koewl doen xD & ik vond ze echt wel goewd, al die noord/oosten landen stemmen op elkaar ><" das dan weer het vervelende ;l


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    Turkey <3333333333333333

    [/DümTekTek]

    JloveTH schreef:
    het verbaasd me dat ik het zelf zeg maar ze waren goed nederland heeft zich goed laten zien en zo moeten we het houden we hoeven er neit heen om te winnen want het is toch vriendjespolitiek

    Zeg iedereen, maar ik ben het ermee eens.
    Toppers waren goed en ze zijn niet door, terwijl veel mega slechte wél door zijn.
    Dat slaat gewoon nergens op.


    [Maar ik ben voor Noorwegen =P]

    Ze waren wel veel beter dan veel andere landen. Me broer zei btw dat volgend jaar Nick en Simon Nederland gaan vertegenwoordigen.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.