• Haay

    ik wil graag een piercing in mijn rechteronderlip
    maar ik mag het eigelijk niet
    dus kwam ik op het idee
    om zelf te doen maar het doet zeer
    weet er iemand nog een maniertje
    Ofzo??
    of hoe het minder pijn doet??


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    je lip koud maken..en de naald juist warm en dan er ineens x door heen..

    x

    Ik zou zeggen wacht nog een paar jaar en zet het dan =3 like om het zelf te doen geeft veel risico's en het lijkt me niet dat je met een scheve/ onstoken piercing wilt lopen. En je ouders die zullen zelfs misschien je piercing eruit trekken, dus dan heb je het voor niets gedaan.

    Na ik kan eigenlijk niet meepraten like ik mag piercings enzow, Maar ik heb er wel ervaring mee. dus mijn tip wacht nog even en laat het dan zetten door een echte piercer


    I build a house for your bones!

    eerst een beetje verdoven met ijsblokjes, dan een naald in een vlammetje om het te ontsmetten en dan door je lip. (:


    None but ourselves can free our minds.

    hoe dan ook halen je ouders hem er tog wel uit,, en krijg je alsnog gezeik over het zetten. En zeer waarschijnlijk heb je dan voor niks pijn geleden. XD


    I'm dreaming my end till I'm living it

    Meid, ik zou een Christina Piercing zetten. Merken je ouders ook niet. --'


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Niet doen, doet zeer, geloof mij ;3


    I don't need words to feel those lips.

    Liess schreef:
    Meid, ik zou een Christina Piercing zetten. Merken je ouders ook niet. --'


    even domme vraag wat is dat???


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Kijk op google.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Liess schreef:
    Meid, ik zou een Christina Piercing zetten. Merken je ouders ook niet. --'

    Omg, hoe zou dat gaan als je je bikinilijn bij moet werken n_n


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    aaaaaaaaahhhh gatverdamme nee dankje

    iellllllllllllllllllllllllllll!!!!!!!!!


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Soulmate schreef:
    (...)
    Omg, hoe zou dat gaan als je je bikinilijn bij moet werken n_n

    Hahaha, daar zal je een speciale techniek voor moeten ontwikkelen. :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik mag zelfs geen piercings tot ik 18 ben. Maar ik ga wachten, ook al duurt het voor mij nog maar 4 jaar. Ik wil ook graag een lip piercing, in mijn linker onderlip, maar ja dat mag ook niet van mijn ouders. Maar goed...


    I'm your bitch [:

    ShinCupCake schreef:
    Ik mag zelfs geen piercings tot ik 18 ben. Maar ik ga wachten, ook al duurt het voor mij nog maar 4 jaar. Ik wil ook graag een lip piercing, in mijn linker onderlip, maar ja dat mag ook niet van mijn ouders. Maar goed...

    Maar je hebt wel iets om naar uit te kijken. (: En daarnaast, over vier jaar kijk je terug op dit en dan denk je: Wtf, de tijd is best snel gegaan. :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Liess schreef:
    (...)
    Hahaha, daar zal je een speciale techniek voor moeten ontwikkelen. :'D

    Of je mag dat gewoon zes weken niet doen. Dan mag je hem er uithalen. Dat is toch meestal zo met piercings? Maar dan mag je alleen maar slobberonderbroeken aan, want er mag geen strakke kleding overheen. Oo


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Soulmate schreef:
    (...)
    Of je mag dat gewoon zes weken niet doen. Dan mag je hem er uithalen. Dat is toch meestal zo met piercings? Maar dan mag je alleen maar slobberonderbroeken aan, want er mag geen strakke kleding overheen. Oo

    Nee, alle piercings hebben een andere genezingstijd. Die van de Christina weet ik niet precies. Maar die slobberonderbroeken, vindt ik ik al reden genoeg om het niet te doen. :'P


    I don't need to explain myself, I know I'm right.