• om te beginnen heej xD
    ik en pris waren vandaag een beetje hyper( laten we zeggen ik was een beetje heel erg hyper) en dus zeiden we de hele tijd ik voel het branden hoor ik voel het. dat deden we omdat we de hele tijd een jogen diste enzo dus toen onder bv (beeldende vorming) zei ik zo voel je de steken in je pick all?? En ineene stond die vrouw achter me net als dat ik latyer zei je krijgt een stijfe he! Staat die vrouw weer achter me omfg ik schaam me dood xD
    hebben jullie ook wel ens zo iets genants meegemaakt
    xx


    /

    Nee


    All was well.

    Versta er maar de helft van, maar uit je gebrabbel kan ik merken dat je 'goor' bezig was tegen die knul en je leerkracht telkens achter je stond.
    Neen, sorry, nooit gehad, zitten geen jongens in mijn klas.
    En op een andere manier op school?
    Neen, ook niet.
    ben wel eens van een trap-achtig-ding gevallen op een camping toen er een mooie jongen voorbij liep.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mellifluous schreef:
    Versta er maar de helft van, maar uit je gebrabbel kan ik merken dat je 'goor' bezig was tegen die knul en je leerkracht telkens achter je stond.
    Neen, sorry, nooit gehad, zitten geen jongens in mijn klas.
    En op een andere manier op school?
    Neen, ook niet.
    ben wel eens van een trap-achtig-ding gevallen op een camping toen er een mooie jongen voorbij liep.

    Jaa was een beetje hyper enzo en toen deden we raar maar hij was ook hyper dus we waren allebij raar maarjah xD


    /

    xtomgeiler schreef:
    (...)
    Jaa was een beetje hyper enzo en toen deden we raar maar hij was ook hyper dus we waren allebij raar maarjah xD


    Oké, leuk. n_n
    Ik ben ook cvaak hyperactief en al die shit :'D
    Maar echt, iets genânts doen dan, neen toch maar niet.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    nee nog nooit meegemaakt


    R.I.P. Michael Jackson ,, King Of Pop !!