• ik ging gisteren net zoals elke dag met mijn scooter naar school nu reed ik op een voorrangsfietspad en sloeg er opeens een auto voor mij af.. hij was al zo dicht bij dat ik niet meer kon remmen waardoor ik over de auto ben gevlogen en in het gras terecht ben gekomen. ik kon niet meer op staan en ben met de ambulance opgehaald. in het ziekenhuis hebben ze van alles onderzocht en zijn ze tot de conclusie gekomen dat ik heel veel geluk heb gehad want ik heb alleen me armen en benen gekneusd en ben helemaal blauw..

    de auto zag mij niet en die man heeft er erg veel spijt van hij heeft mij gisteren bloemen gebracht en een bioscoopbonwat ik erg aardig vond. nu is mijn probleem dat ik elke keer weer dat beeld voor me zie van die auto die steeds dichter bij komt.. ik ben ook naar de politie geweest waar mijn scooter was.. die is helemaal kapot en valt niet meer te redden er is van alles af en hij is overal geknapt en gescheurd gelukkig krijg ik een nieuwe..

    sorry als je dit allemaal onzin vind maar ik wil het graag even kwijt.


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Omg, ik ben bijna aangereden in 3 minuten bijna 2 x. Eerste keer een Duitser bij ons in het dorp die de regels hier dus niet kende! En daarna op de kruising gaat er een grote bestel bus voor mijn neus staan en ik ga eraf want der kwam een auto van rechts dus die moest ie voor laten gaan. En toen bleek er dus een auto naast die bestelbus te staan. Nog geen 800 meter verderop was ik weer bijna aangereden :O


    I'm your bitch [:

    dat kon moelijk bij mij 2 keer want ik werd afgevoerd met de ambulance en de sirenes mochten niet eens aan :P


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Ghihi, ik kon zo nog meer aangereden wordenxD Zo'n brokke piloot ben ik wel. xD Maar gelukkig dat je niks gebroken hebt!


    I'm your bitch [:

    gelukkig dat je er zo goed van af gekomen bent! (: