• ja, ik zag net dat topic over dat bioscoopvraagding en toen vroeg ik me af; hoe vraag je verkering aan iemand? (nerd)
    oh gaawd, dat klinkt basisschool, maar jullie weten wat ik bedoel. en vinden jullie btw dat een jongen of een meisje dat moet doen? (nerd)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Maakt niet uit.
    Met mijn vriendin ging het aan doordat ik haar hand pakte en die avond zei ze op msn:

    Frank vraagt of jij mijn vriendje bent.
    En ik: en wat zei je? :D
    Zij: Uhm.. ja?

    En toen was het aan :D
    en hebben we nu zaterdag een half jaar ^^ :D


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Maakt niet uit.
    Met mijn vriendin ging het aan doordat ik haar hand pakte en die avond zei ze op msn:

    Frank vraagt of jij mijn vriendje bent.
    En ik: en wat zei je? :D
    Zij: Uhm.. ja?

    En toen was het aan :D
    en hebben we nu zaterdag een half jaar ^^ :D

    wooow, een half jaar. n_n
    dat vind ik aardig lang. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik wist dat het zo'n vraag zou zijn! (A)
    hoe je dat vraagt? nou, bij mij ging het ong hetzelfde als bij rick. :p


    -

    Uhm...wel, ik en mijn vriendje stonden zo op straat wat te praten [toen was hij mijn vriendje nog niet, hea^^] en toen moest ik doorgaan enjhaa...we wisten allebei dat we wat voor elkaar voelden. Normaal gaven we elkaar zo altijd al een kus op de wang als we weggingen, maar toen gaven we elkaar een kus op de mond en die is uiteindelijk een tongzoen geworden. In de namiddag hebben we daar over bezig gezeten, en toen vroeg hij aan mij 'wanneer vind jij eigenlijk dat je met iemand samen bent' en toen zei ik 'vanaf dat je echt gezoend hebt'. Duzz vanaf toen waren we samen :) En dat zijn we ook nog altijd :]


    Live for something or die for nothing

    idunno
    mn relaties zijn niet echt succesvol geweest....


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Toen mijn vriendje en ik kregen hebben we eerst zowat de halve dag hand in hand in de stad gelopen, (hij pakte mijn hand ineens, ik helemaal super zenuwappig) toen hij me thuis afzette gaf hij me een knuffel om afscheid te nemen, toen zoenden we, en tóen heb ik het gewoon gevraagd.
    Als in, toen was het antwoord natuurlijk al duidelijk, dan is het niet eng verder :- D
    We hadden 2 mei een half jaar : D En het voelt voor ons nog redelijk alsof we aan het begin van wat we hebben staan Ö


    Mew <3

    Je loopt naar hem toe en spat je speeksel over hem heen en dan zeg je dat je zag dat je oma dat ook bij je opa deed en het dus een traditie is in je familie, om je liefde te uiten. Hij zal je heel graag zien 8D


    All was well.

    Losahs schreef:
    Je loopt naar hem toe en spat je speeksel over hem heen en dan zeg je dat je zag dat je oma dat ook bij je opa deed en het dus een traditie is in je familie, om je liefde te uiten. Hij zal je heel graag zien 8D


    Hahahahaha geweldig (lol)


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    het maakt niet uit wie t vraagt?
    ik ben niet heel vaak verliefd,
    dus ik heb ook maar 4 keer meiden gevraagt.
    maar zelf ben ik ook een paar keer gevraagt.. (A)
    dus voor mij maakt het geen verschil.

    wees gewoon eerlijk tegen de jongen die je wilt vragen. (A)


    Did someone break your heart inside?

    ik denk dat het meestal vanzelf komt, dat je het niet echt hoeft te vragen.


    -

    Rickjuh schreef:
    Maakt niet uit.
    Met mijn vriendin ging het aan doordat ik haar hand pakte en die avond zei ze op msn:

    Frank vraagt of jij mijn vriendje bent.
    En ik: en wat zei je? :D
    Zij: Uhm.. ja?

    En toen was het aan :D
    en hebben we nu zaterdag een half jaar ^^ :D

    hihi, n_n

    al vast gefeliciFLAPstaart^^

    Losahs schreef:
    Je loopt naar hem toe en spat je speeksel over hem heen en dan zeg je dat je zag dat je oma dat ook bij je opa deed en het dus een traditie is in je familie, om je liefde te uiten. Hij zal je heel graag zien 8D

    whahaha, =)
    die is goed..xD^ :'D

    vraag eerst wat hij/zij zou zeggen als een meisje/jongen het zou vragen...
    wacht op zijn/haar andwoord...is dat 'nee' hoek je het eigenlijk niet meer te vragen...
    is dat ja...vraag dan of hij/zij met jou wil...
    weet hij/zij het niet...vraag het dan toch,allen grote kans dat je niet dierect andwoord krijgt


    stay Nyappy

    xLoveIsDeadx schreef:
    (...)
    wooow, een half jaar. n_n
    dat vind ik aardig lang. :'D

    Ik had bijna 2 jaar.
    En het ging heel vreemd. Heel vreemd =='


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha, ik zou het niet weten. (': btw ik vind verkering zo'n gross woord x'D


    I'll keep you a daydream away.