• Kijk hoeveelstes ik sta bij de stories. -Fier-
    http://www.quizlet.nl/top_leden.php
    Ik heb dan ook lang er aan gezeten om al die series om te zetten naar stories.


    :Y)

    Camille wist het me te vertellen.


    Some people make the world special just by being in it

    weareTORRES schreef:
    (...)
    Dat is waar, maar sssshtt!
    trouwens, hoe groot de hoofdstukken waren, ik heb wel veel tijd besteed aan het overzetten hoor. (puh)

    jah, maar weetje?
    Jouw woorden aantal zit vaak onder de twee honderd, en anderen hebben delen met duizend woorden ofzo, dus dat zijn voor jou al meer dan vijf hoofdstukken:O
    Like: als je het met meer woorden zou doen, zou je er ook iets van honderd of twee honderd hebben?
    [ook veel]


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Geke schreef:
    (...)
    jah, maar weetje?
    Jouw woorden aantal zit vaak onder de twee honderd, en anderen hebben delen met duizend woorden ofzo, dus dat zijn voor jou al meer dan vijf hoofdstukken:O
    Like: als je het met meer woorden zou doen, zou je er ook iets van honderd of twee honderd hebben?
    [ook veel]

    Pf, hier gaat mijn fierheid.


    Some people make the world special just by being in it

    Geke schreef:
    (...)
    jah, maar weetje?
    Jouw woorden aantal zit vaak onder de twee honderd, en anderen hebben delen met duizend woorden ofzo, dus dat zijn voor jou al meer dan vijf hoofdstukken:O
    Like: als je het met meer woorden zou doen, zou je er ook iets van honderd of twee honderd hebben?
    [ook veel]

    Agh, wees even blij voor haar voor 5 minuten en dan mag je op haar gaan zeiken en haar helemaal de grond inboren maar doe dat dan zodat ik het niet kan lezen want als ik het lees ben je dood (cat)


    The soul needs autumn.

    Whaha, weetje, mijn story ABTS zou gemakkelijk uit 150 hoofdstukken kunnen bestaan. :') Ik heb er maar in de twintig, maar dan wel té lange hoofdstukken. :')

    weareTORRES schreef:
    (...)
    Dat is waar, maar sssshtt!
    trouwens, hoe groot de hoofdstukken waren, ik heb wel veel tijd besteed aan het overzetten hoor. (puh)

    Ja dat geloof ik meteen ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Prodigy schreef:
    Whaha, weetje, mijn story ABTS zou gemakkelijk uit 150 hoofdstukken kunnen bestaan. :') Ik heb er maar in de twintig, maar dan wel té lange hoofdstukken. :')

    doe dat dan ! :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Ik sta ergens bij de pagevieuws, opnderdaan.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.