• WTF wat lees ik in de POPCORN (duits tijdschrift)

    Bill zou gaan met zijn styliste!

    ze zouden al een paar keer knuffeld en zoenend gezien zijn en er stond een (vaag) plaatje bij waar ze arm in arm liepen.

    het was een ingestuurd bericht dusz ik weet niet of het waar is of niet. eigenlijk denk ik het niet (ik weet het bijna wel cker)

    wie weet cker of dit verhaal waar is of niet??


    She said: I gotta find out for myself

    (...)


    whaahaha jij bent echt zo grappig en je hebt echt fucking droge opmerkingen(hoera)

    ik spoor gewoon niet.. maar helaas daar is niets meer aan te doen (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Nou en.... Als het waar zou zijn, zou ik blij voor hem zijn....

    (...)
    ik spoor gewoon niet.. maar helaas daar is niets meer aan te doen (krul)


    Als je me op de grond wilt krijgen van het lachen,ga dan vooral zo door xD:P


    Lalalalalalalala.

    (...)

    Als je me op de grond wilt krijgen van het lachen,ga dan vooral zo door xD:P


    Whaha echt waar? Oow dat vind ik wel leuk xD(cool) Me Likes attention xD


    Wie du mir, so ich dir.

    het verbaast me dat er niet over Dunja pechner word geroddeld.. Halllooow you guys.. zij haalt Georg onderuit opde zimmer 483 dvd.. ze is verschillende keren knuffelend gespot met tom maar dat intereseert jullie geen ruk en dit wel xD.. en alleen omdat het om Bill kaulitz gaat.. Nouja zeg.. misschien doet Gustav het inmiddels wel met het kassa meisje van de spar om de hoek omdat jullie toch niet op hem letten..

    *oow sorry nu word ik echt te ergxD*


    Wie du mir, so ich dir.

    het verbaast me dat er niet over Dunja pechner word geroddeld.. Halllooow you guys.. zij haalt Georg onderuit opde zimmer 483 dvd.. ze is verschillende keren knuffelend gespot met tom maar dat intereseert jullie geen ruk en dit wel xD.. en alleen omdat het om Bill kaulitz gaat.. Nouja zeg.. misschien doet Gustav het inmiddels wel met het kassa meisje van de spar om de hoek omdat jullie toch niet op hem letten..

    *oow sorry nu word ik echt te ergxD*



    xD whahahaahah het is je gelukt whahaha omg ik kom niet meer bij :Pwhhhhaaaaaaaaaaaa


    Lalalalalalalala.

    het verbaast me dat er niet over Dunja pechner word geroddeld.. Halllooow you guys.. zij haalt Georg onderuit opde zimmer 483 dvd.. ze is verschillende keren knuffelend gespot met tom maar dat intereseert jullie geen ruk en dit wel xD.. en alleen omdat het om Bill kaulitz gaat.. Nouja zeg.. misschien doet Gustav het inmiddels wel met het kassa meisje van de spar om de hoek omdat jullie toch niet op hem letten..

    *oow sorry nu word ik echt te ergxD*

    Whaha, ik zeg één ding. Ik interesseer me niet zo enorm in het liefdesleven van hun:P En ach roddels interesseren me nog minder:P


    Why don't you break my heart

    (...)


    xD whahahaahah het is je gelukt whahaha omg ik kom niet meer bij :Pwhhhhaaaaaaaaaaaa


    voelt zich super stoer (nerd)(yeah)


    Wie du mir, so ich dir.

    *en daar vloog kirsten's ego xD* En dit heeft niets maar dan ook nniets meer met dit topic te maken.. De tering xD


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)

    voelt zich super stoer (nerd)(yeah)



    whahahahaaha omg je bent géweldig xD


    Lalalalalalalala.

    *en daar vloog kirsten's ego xD* En dit heeft niets maar dan ook nniets meer met dit topic te maken.. De tering xD



    Fúcking hell man!jij weet ook niet van ophouden xD(lol)


    Lalalalalalalala.

    (...)


    Fúcking hell man!jij weet ook niet van ophouden xD(lol)


    Ja sorrymaar het gaat gewoon vanzelf *puppy eyes*


    Wie du mir, so ich dir.

    Dames en heren.. Kirsten verlaat nu officieel dit topic voor ze word opgepakt door de mods wegens vervuilen en verspreiden van dikke onzin xD

    Ola Chika's, Auf wiedersehen!
    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Dames en heren.. Kirsten verlaat nu officieel dit topic voor ze word opgepakt door de mods wegens vervuilen en verspreiden van dikke onzin xD

    Ola Chika's, Auf wiedersehen!
    x.



    whahaahah xD

    Auf wiedersehen,ciao,bye,doei,beslama xD


    Lalalalalalalala.

    :S.. Beslama? Was dat dan weer..

    Oja ik was nog niet echt weg.. weetje wel net als bij tokio hotel .. komt er nog zugabe.. dus ik kom weer vrolijk terug gehuppeltxD.. en iedereen weer gillen enzo..

    *de teringxD ik ben echt erg vandaag*


    Wie du mir, so ich dir.