• Hey, in de vijfer van school zijn nou een heleboel kikkervisjes!!
    En aangezien Géke (of Geke) hélemaal verzot is op kikkers was ze helemaal happy toen ze kwak, kwak, kwak hoorde. Dat was vast mama kikker:Y)
    En toen rende ze naar een vriendin, die ook helemaal gek is op kikkers (omdat een leraar die we nu niet leuk vinden maar haten op een kikkertje lijkt:X)
    En Géke gilde dus dat er kikkers waren in de vijfer, en toen waren ze samen blij, en die leraar die zat te praten met een stom jongetje in een geel t-shirt keek haar heel raar aan:)

    En nu heeft Geke kikkervisfoto's(A) En de grote kikkers waren kwijt(huil)

    Géke heeft inbreuk op hun privacy gemaakt en stieken een foto op quizlet in haar fotoboek gezet:Y)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Oh wij hebben ook kikkers in de vijver bij ons op school, er is maar een probleem die kwaken echt LUID. Dus dan zit ge in de les wordt de leerkracht ineens kei ambetand zeg die; 'Ja sorry he maar met die beesten kan ik geen les geven' xD
    Maar inderdaad Kikkers zijn COOL


    Live life limitless.

    Ik haat kikkers..
    Ze zitten altijd in onze vijver in de zomer.. en dat kwaakt dag en nacht door!
    waardoor ik snachts niet met mijn raam kan open slapen.. waardoor ik bijna stik van de warmte!

    Kikkers zijn gaaf.


    No growth of the heart is ever a waste

    hahaha
    kikker liefde :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.