• Er moeten altijd/regelmatig mod's online zijn.






    Heb hem even aangepast
    Niet mijn eigen mening.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ö Ik dacht eigenlijk dat mod's geen leven hadden! Wat stom toch van mij x]


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    PoisonIvy schreef:
    Eigenlijk denk ik dat ze ook slaap nodig hebben, het is maar een gok hoor? Ik weet niet, maar dat denk ik vaagjes, en ook denk ik dat ze ook nog een leven buiten Q hebben maar hee dat kan ik mis hebben


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Nee, niet mee eens. Ik vind eigenlijk wel dat mods een duidelijke foto van zichzelf moeten hebben. :x

    Fragile schreef:
    Nee, niet mee eens. Ik vind eigenlijk wel dat mods een duidelijke foto van zichzelf moeten hebben. :x


    Om eerlijk te zijn snap ik die niet.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    geef hun ook rust.. ik bedoel. we zijn geen kleuters meer en weten toch heus wel een beetje ons te gedragen of ben ik nou gek?


    Love is the movement <3

    Fragile schreef:
    Nee, niet mee eens. Ik vind eigenlijk wel dat mods een duidelijke foto van zichzelf moeten hebben. :x

    Ahm, waarom precies? Als ik vragen mag?


    Bored.

    Freakdog schreef:
    (...)

    Om eerlijk te zijn snap ik die niet.

    Nouja, je hebt toch net iets meer met ze te maken dan users ofzo, en ik vind het prettig om te weten wie het is. ;p

    DecodeMe schreef:
    geef hun ook rust.. ik bedoel. we zijn geen kleuters meer en weten toch heus wel een beetje ons te gedragen of ben ik nou gek?

    Vergis je daar niet in. Dat is voor sommige onder ons nog heel erg moeilijk ><


    Bored.

    Zoals veel denk ik vinden: Mod's hebben ook hun eigen leven met dingen zoals school enzo, dus ik vind dat er niet altijd een mod online moet zijn...
    Maar ik vind wel dat als iemand er voor kiest om mod te zijn dat ze dan wel regelmatig online moeten zijn.


    Als je maar een ananas hebt..

    Fragile schreef:
    (...)
    Nouja, je hebt toch net iets meer met ze te maken dan users ofzo, en ik vind het prettig om te weten wie het is. ;p

    Ahso. Zijn die van mij goed genoeg dan? (krul)


    Bored.

    Cristine schreef:
    (...)
    Ahso. Zijn die van mij goed genoeg dan? (krul)

    Ja, prachtig.

    Imperd schreef:
    Sinds de nieuwe mods er zijn, is dit ook meestal het geval. Maar inderdaad, wij zijn ook maar gewone mensen die overdag naar school moeten en 's nachts liggen te slapen.

    Inderdaad. :)
    Ik probeer trouwens zoveel mogenlijk online te zijn. ^^


    Let the Night embrace you

    Fragile schreef:
    (...)
    Ja, prachtig.

    Whahaha, sarcasme heerst ><
    Maar; back ontopic.


    Bored.

    Sorry mensen even voor de duidelijk heid
    Dit is niet mijn eigen mening he
    niet dat ik dalijk allemaal van die
    domme berichten hier krijg
    van euhh ga een leven zoekken of zo iets
    maar dan weten jullie dat.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Wij hebben ook nog een leven hoor. (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.