• Er moeten altijd/regelmatig mod's online zijn.

Heb hem even aangepast
    Niet mijn eigen mening.

You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

Willom schreef:
    Ja, dan hebben ze straks nachtdienst. :'D
    Hun doen dat ook in hun vrijetijd.
    Ze hebben óók nog een leven.

Frankly my dear, I don't give a damn.

uhm hun hebben ook een leven zoals ze al zeiden ;)

in de middag wel !!

...

Nee, hoeft niet per se. Maar natuurlijk tussen 6 uur 's ochtends en 11 's avonds. Dan wel! :D

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Willom schreef:
    Ja, dan hebben ze straks nachtdienst. :'D
    Hun doen dat ook in hun vrijetijd.
    Ze hebben óók nog een leven.

in theorie wel, maar in de praktijk is dat gewoon niet mogelijk..

You're a star in heaven.

Er staat 'Ik vind...' en daaronder 'Niet mijn mening' o0'

Nouja, mijn mening is dat er niet altijd een Mod online moet zijn. Laat hun lekker.

Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

xHYPERACTIVE schreef:
    Er staat 'Ik vind...' en daaronder 'Niet mijn mening' o0'

Nouja, mijn mening is dat er niet altijd een Mod online moet zijn. Laat hun lekker.

sorry
    zo begin ik namelijk met zulke zinnen
    heel iritant.

You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

zoals Imperd zegt: sinds er veel nieuwe mods zijn bij gekomen, zijn er ook meer online. Maar ehm..

dat er altijd wel een mod online m oet zijn
    ik denk dat je het begrip 'altijd' een beetje verkeerd inschat :p
    maar anyway: wij moeten dus ook naar het schooltje gaan en s'nachts in ons bedje liggen XD dus we hebben niet altijd de tijd

UseSomebody schreef:
    zoals Imperd zegt: sinds er veel nieuwe mods zijn bij gekomen, zijn er ook meer online. Maar ehm.. (...) ik denk dat je het begrip 'altijd' een beetje verkeerd inschat :p
    maar anyway: wij moeten dus ook naar het schooltje gaan en s'nachts in ons bedje liggen XD dus we hebben niet altijd de tijd

Hádden we die maar. - zucht,

neeeeh hoor.
    we kunnen ons toch ook wel even zonder mods redden? (nerd)

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

Er kan toch niet de hele dag telksens iemand online zijn.

A. ikmisje.

Nou, stuur Rutger een PB met de mededeling dat jij graag je slaap opoffert voor Quizlet en dat je graag 24/7 online wil zijn om Q in de gaten te houden als moderator, zou ik zo zeggen.
    =D

Bored.

Meestal is er altijd wel een mod online. Soms even een half uur niet. Maar dat komt amper voor, volgens mij. Althans. Ik en Ilse zijn snachts online, dat sowieso. En d rest is op de rest van de dag veel online. En waarom vind je dat eigenlijk zo belangrijk? Zijn er vragen of problemen dan kun je daar een melding of pb van maken, dat zien we dan toch wel snel genoeg als we online komen.

Wie du mir, so ich dir.

ze kunnen moeilijk dag én nacht online zijn? Btw, soms hebben sommigen een vrije dag en misschien zijn er net dàn geen mod's vrij? Ik vind het nogal té. Ik denk niet dat het de bedoeling is dat ze gaan afspreken wanneer wie online is. Laat het maar zo :'D

-